Groomf! (Mandag)

BSSW

Browncoat
Grynt fra Tananger

Klokka er 7, og jeg er lys våken, noe som er unødvendig når man har ferie!
Hjalp sikkert ikke på at jeg la meg tidligere enn jeg pleier i går :drunk:

Får vel begynne å gjøre klar ting og tang man skal ha med seg nordover til BGO i morgen.

Ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra Kristiansand

Her er det også tidlig på ann.. burde også strengt talk ha sovet et par timer til. Det er meldt 18 grader og sol idag, ikke akkurat noe å rope hurra for, så det blir nok enten kino eller hjemmekino i kveld.

Ha en super dag!

Mornings fra Tjøme. Alt vært oppe i flere timer. Besøk til noen venner i ettermiddag, ellers befriende få planer. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord! :)

Trøtt som bare det, men opp er en uansett. Skyet og atter skyet med regn denne morgenen og temperatur på litt over 10+. Ikke mye å skrive om, men man tar det en får tross alt. Ikke mye planer denne dagen og været innbyr ikke akkurat til de store planer heller.

Ha en topp dag forumister!! :D :D

God morgen fra solfyldte ALCUDIA - det er meldt om lang over 30 grader og sol og dette er siste ferieuka på denne øya - så vi åker hjem etter til lørdag med SAS etter 3 uker med sol og varme.

Kos dere der dere er nå.

Jan

God dag fra Akersgata. Her er man i gang med dagens dont. Ser ut til at jeg må traktere oppgavene alene i dag, men bør går greit hvis sommerstillheten fortsetter.

Startet dagene med innkjøp av BOSE QC25 til 1.500 på Lefdal. Har jo hørt mye bra om disse, så tenkte det kunne være greit å prøve. Kan vel også være greit å ha på kontoret innimellom.

Ha en fin-fin mandag!

Startet dagene med innkjøp av BOSE QC25 til 1.500 på Lefdal. Har jo hørt mye bra om disse, så tenkte det kunne være greit å prøve. Kan vel også være greit å ha på kontoret innimellom.

Takk for tips, da ble det QC25 på meg også :D

God formiddag fra Forus,
Tilbake på jobb etter en måneds ferie.
Bare 20 graders forskjell fra Provence til Tananger!
Vel, vi skal leve godt etter en måneds finvær ved Middelhavet.
Noe ruskevær skal vi leve med en liten stund før vi begynner å klage igjen.
Ha en fin dag Forumister.

God dag fra Nordfjordekspressen dog jeg skal ikke så langt. Skal bare til Otta for noen dager i Rondane. Ingen lounge og ingen priboarding. Nei ikke strømuttak heller - enda det stod på nettsia. Jaja [emoji14]

God dag fra Lørenskog.
Ferien på 3 uker er unnagjort. Herlig! :rolleyes: Brutalt møte med vekkeklokka i dag tidlig. Måtte i tillegg innta roller på jobb som jeg ikke har særlig erfaring med, så får man håpe det ble løst på en god måte allikevel.

Siden det ikke har blitt noen utenlandsturer i sommer, og heller ikke vil bli det, har jeg allerede startet planleggingen av sommerferien 2016. Destinasjonen er Vietnam, men hvor mange flyplasser man skal innom før man havner der, har jeg foreløpig ikke bestemt meg for. Det kan bli noen ;)

Back