• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gos mandag morgen

G-COLE

ScanFlyer Gold
God morgen fra en nydelig stjerneklar Bergensnatt !
I natt har det vært helt stille og klart her i byen,- men det har vært kaldt. Sikkert ikke mer enn 3 - 4 grader.

Dette er den første av 3 nattevakter denne uken. -Så er det langhelg.....
Guttungen fikk full uttelling på Flesland i går,- han fikk visst mange autografer der han stod . Han var den eneste "autografjegeren2 på flyplassen i går. Størst stas var visst den fra Vivian fra Idol...... -Der fikk han også en stor klem,- og da var han " i skyene" ......

-Skulle vært der og tatt bilde, når han fikk autografen av han som stod på førstesiden av både Dagbladet og VG i går.... -Han fikk autografen ved siden av avisstativet....

Replying to Topic 'God mandag morgen'

Kunne tatt i mot en klem fra Vivian jeg og ;) men har vel blitt for gammal jeg :baeh

Men ellers strålende god mandags morgen ja......Straks ferdig på nattevakt her, og det er pr.nu bare 1.4 plaussgrader ute :jumpin RIMELIG stor overgang fra forrige uke's 15-16 gr på samme tidspunkt.....La oss bare håpe det kryper tilbake igjen....

Ha en strålende flott dag alle!

Replying to Topic 'Gos mandag morgen'

Glad mandag... Strålende vær, blå jimmel og sol - men den varmer ikke. La oss håpe at noen kan sette på varmen igjen også... Blir en del møter i dag - men heldivis blir det ingen kveldsarrangementer... Ha en bedre start på uken...:spin:

Tidleg opp idag da eg skal avgårde for å sjå om det er mulig å få tatt bilder av dronninga når ho kommer sigende inn mot Ålesund idag om ca. 1 time... Har ikkje tatt bilder av "Queen Mary 2" siden Las Palmas for nokre år siden på jomfruturen hennes...

Foøvrig siste veka heime, torsdag eller fredag blir det å reise ombord igjen i skuta mi... Blir det utreise med FRC'n ska tru?

Vivian hvem?? Glad mandag morgen fra kontoret. Godt å komme seg avgårde relativt tidlig i dag - når Jernbaneverket ikke har blit ferdige med arbeidene å Drammensbanen og ingen tog går! regner med at det er fullt på bussene mellom Asker/Drammen og Oslo i dag. Jippi! Ser ut til å bli nok en fin dag, dog uten de samme sommertemperaturene som i forrige uke. Fikk kost meg i et par timer på OSL i går ettermiddag og det fristet til gjentagelse. Men, neste søndag blir det middag på BL301!

God morgen fra Alta.

Her fortsetter vinteren. Det har snødd litt i natt og temperaturen lå på rundt frysepunktet. Og jammen kom det ikke en snøbyge mitt i fleisen når jeg syklet til jobb i morges også.

God morgon även i från söder!

Efter en lugn och avslappnande helg på diverse kaffeställen runt om i sydöstra Frankrike sätts det nu full fart för att bli färdig med studentandet innan mina exams börjar på torsdag. Får bli läsdag i solen tror jag.

Njut av vad dagen bjuder på!

God morgen fra Oslo. Her er det kjølig sel vom solen skinner. Da er det dags til å ta fatt på en litt amputert arbeidsuke pga 17mai :)

Originally posted by LN-REF
Tidleg opp idag da eg skal avgårde for å sjå om det er mulig å få tatt bilder av dronninga når ho kommer sigende inn mot Ålesund idag

Queen_Mary_2_(201).jpg

Foto: © Oddgeir Refvik

Back