G'onsdag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Four more years! Vi gratulerer. Jeg tror dette er det beste for Amerika. Ikke den rette tiden å endre kurs på.

Blir en kald onsdag her i vestsørøst. Men nå er det leggetid.

God morgen fra Forus!

Ikke den beste starten på dagn, da man måtte gå opp en etasje for å finne seg en kopp kaffe. ^_^

Nuvel, her er dagen kommet i gang, blir en kjapp tur innom Monter i lunsjen, og fortsette hjemmeprojektet.

Ha en fin en forumister! :)

Mårnings fra Trondheim

Fresk 40 min.gåtur til jobb idag i vind og snø, men deilig for kropp og sjel :)

Confirmed t/r TOS siste hele novemberhelg på kurs -skal bli deilig med litt luft under vingene igjen :D :D

Ha en strålende dag folkens :D :D

Mornings fra Oslo. Varierende vær med CATII på Sandaker, mens månen skinner i Storokrysset. Blir å jobbe videre med å komme seg ajour før mer opprydning venter hjemme i kveld. Ha en fin dag

God morgen. Natten er tilbrakt på RadissonBlu Royal Stavanger. Fullt hotell og full frokost. Har et spørsmål her til de som vet. Jeg får antagelig 212 mill i løpet kvelden hvor endel tilfaller andre familienedlemmmer. Må de skatte 28% av det de får iopg med at pengene formelt er mine og kommer inn på min konto?

Gudd mårning fra det Sørlandske!

Tørrvær nå. Ventes vel regn i løpet av dagen, som det skal gjøre de neste 8 dagene også. Høst ja!

Kontoret er inntatt og endelig blir det en kveld uten noen planer. Fint det!

Four more years! Vi gratulerer. Jeg tror dette er det beste for Amerika. Ikke den rette tiden å endre kurs på.

x 2! ;)

Ha en demokratisk dag!

BF:cool2

God morgen?? Fra flytoget.. Dagen i dag byr på CPH og ORY t/r... En normal og flott dag :)
Ha en flott ettermiddag og kveld!

DYA'n

Obamarama. Da var valget i US unnagjort og det begynner å bli tid for å se fremover mot vårt eget stortingsvalg her hjemme neste høst.

Men først, en kaffe på Coffeeberry! Skål!

God ettermiddag fra Forus,
Arbeidsdagen går snart mot slutten. Ukas tur i går til ÀBZ gikk greit. Ser at -600 materiell er satt inn på ruten , SK4615/16. Både -RRZ og -RPX ser ut til å ha fått frisket opp lakken siden sist jeg fløy med disse kjerrene.
Dårlig vær i Norskehavet har forårsaket noe hodebry for oss og ekstra arbeid.
Borestrengen måtte kuttes i natt med BOP og frakobling fra brønnen nede på havbunnen ble nødvendig.
Slik skjer fra tid til annen når været blir verre en meldt.
Ha en fortsatt god dag folkens.

God kveld fra Istanbul og Taksimplassen. Har vært ute i gatene for å trekke litt frisk lu...eh...og drevet passiv røyking. Det er antakelig røykepåbud for mannfolk i dette landet ;) I morgen tidlig blir det Turkish hjemover igjen. Fikk min første tur med B737-9ER på vei nedover. Hadde vært kjekt å få samme flytype på veien tilbake igjen også.

Mine amerikanske kolleger var forøvrig ikke like fornøyd med valget av ny president.

Last edited:
Back