Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Takk for underholdende lesning, Polaris. En ting er at du skriver veldig bra, en annen ting er at du er så åpen rundt dette med flyskrekken. Jeg tror mange i bransjen hadde hatt godt av å lese dette for å få en innsikt i hva som foregår i hodet til alle dem som faktisk synes det er skummelt å fly. Igjen takk.
Kyrre
jeg satt og beundret hvor pent baggasjen ble behandlet da de lastet den inn.
Glimrende rapport og flotte bilder PolarisVeldig artig og lese og ikke minst flott og se at du føler deg komfortabel ombord. Godt og høre at du setter stor pris på kabinbesetningen til Norwegian og folkeligheten ombord. Velkommen ombord igjen ved en senere anledning
![]()
Herlig. forresten neste gang i Oslo må du være med på "klassesamling og klassbilde" på øl, vintreff. Jobb for EB ??:stir
Da må du fly med den først og ødelegge noe...![]()
Er det der jeg kommer inn i bildet ?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.