Halvorsn ScanFlyer Molded 29 Jun 2010 #41 Du kan virkelig det å skrive gode og innholdsrike TR!! Fantastisk bra lesning
BSSW Browncoat 29 Jun 2010 #42 Stone said: Ja... det er vel det dere gjør.... skaffer oss jobb.. ^_^ Jeg tør ikke tenke på hva Olav kunne stelt i stand. Click to expand... Mohahaha.... :stir
Stone said: Ja... det er vel det dere gjør.... skaffer oss jobb.. ^_^ Jeg tør ikke tenke på hva Olav kunne stelt i stand. Click to expand... Mohahaha.... :stir
P Polaris Free Luigi 29 Jun 2010 #43 Jeg truet jo med å sparke litt i dørkarmen når jeg gikk av flyet i stavanger, så de måtte kjøre det rett i hangaren.... :love Nei, men Stein - igjen - tusen takk! Du skal ikke se bort i fra at jeg plutselig står og skraper på døra igjen, hvis jeg får lov
Jeg truet jo med å sparke litt i dørkarmen når jeg gikk av flyet i stavanger, så de måtte kjøre det rett i hangaren.... :love Nei, men Stein - igjen - tusen takk! Du skal ikke se bort i fra at jeg plutselig står og skraper på døra igjen, hvis jeg får lov
Stone ScanFlyer Gold Medlem 29 Jun 2010 #44 Klart du får lov - bare gi et hint en stund i forveien, så skal vi ta imot deg med åpne armer! Bare du lover å ikke sparke i flyet.. :lol: Stein
Klart du får lov - bare gi et hint en stund i forveien, så skal vi ta imot deg med åpne armer! Bare du lover å ikke sparke i flyet.. :lol: Stein