• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Godt søndags morgen! :)

Yankee

ScanFlyer Gold
Godt søndags morgen! :)

Hvordan står det til med folket her inne?

Nå skal jeg øyeblikk i dusjen, deretter må linsene på, før jeg slenger meg ned på sofaen med no frokost å leser gjennom en hel haug med flyblader som jeg fikk av et annet forum medlem her.

Ha en fin dag alle sammen! :D

Re: Godt søndags morgen! :)

God morgen fra Sintra.

Gradestokken viser 21 grader i skyggen.

Kaffekoppen er fortært, så nå kan snart dagen begynne. Ingen store planer for dagen, enn å ta det rolig og nyte været ved bassengkanten. Det er tross alt søndag.

Ha en fin en forumister.

God formiddag fra Bærum - her har noen bommet litt på dagens værvarsel. Det har blitt kaldere, våtere og mindre lyst enn forventet så langt. Godt man har ferie og har tid til å vente på noen fine dager også.

Ja ser det bøtter ned over Bærum og her på Ljan skifter det mellom sol og grått - dagen går med på å komme i orden, så langt er WiFi på plass, nå står HD Boksen for tur og er ikke fornøyd før dette igjen er koblet til det innebygde Bang & Olufsen systemet
Noe forskjell på Get og Canal Digital i kunde behandling Canal Digital tok 9 uker 12 telefon samtaler fra ordren ble lagt inn - Get tok 28 timer 0 samtaler

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk1310289292.422047.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1310289292.422047.jpg
    35.7 KB · Views: 173

God formiddag.

Da var første ferieuka unnagjort. Two to go..

Ferie og ferie... Det første av tre soverom er nå pusset opp. Kun litt lister gjenstår, men det blir vel gjort i løpet av dagen. Så er det bare å begynne på de to neste. Gleder meg skikkelig til å håndtere mer glassvatt. Not!

Ha en strålende dag, hvor enn du måtte befinne deg.

God morgen fra Lyngør.
Fremmedlegeme (sola) er observert på himmelen idag så kanskje man tørker opp litt i løpet av dagen også. Er egentlig litt forsynt med båtlivet etter 1 uke, men får vel holde ut et par dager til.

God middag fra Millenium Lounge IST... Forøvrig flott sted... Mye god snacks.. Ikke pent å si, men regn passer våre blomster i hagen..:headbang

God morgen fra Maura.

Etter at man sov minimalt natt til i går, stod opp i 6-tiden, kjørte ca. 383 kilometer (Maura-Sandefjord, Strømstad-Nordby, Nordby-Oslo og Oslo-Maura), var det relativt godt og få sovet ut - ble vel minst 12 timer med søvn pluss litt til i natt.

I dag skal man nok gjøre minst mulig. God søndag ønskes alle :)

God søndag fra Nittedal

Her har man akkurat fått u seg lunch.
Og konstaterer at man i likhet med andre her har 2 uker igjen av ferien.

Blir nok en liten tur ut for å lufte familien. Før det blir litt mer indretjeneste.

Ønsker alle en trivelig søndag.

S

Hellu,

Her regner det som bare det, som det var noe overraskelse. Dagen blir vel ikke annet enn en tur på jobb i alt for mange timer før det blir to dager fri. Hurra ;)

God søndag!

Det var deilig med en hjemme alene aften i går, og en deilig natts søvn.
Været er til og fra, og veksler mellom regn og sol. Jeg er igang med indretjeneste og TdF står på i bakgrunnen. Senere må jeg kjøre til Lindesnes for å hente kjerring og banditter!

Ha en fin søndag!

BF:cool2

God ettermiddag. Her er man godt i gang med arbeidsdagen. Det blir vel stort sett å holde fram til og med Kveldsnytt. Så været er helt greit for min del. Innemellom skal det spises en indrefilet og drikkes enda mer kaffe. Have a nice Sunday!

God kveld fra Tromsø. Her har man sjekket inn på hotell, fått en burger på Blå Rock og nå blir det å slappe av litt før jeg skal fange en kald øl et sted.

Elefanten sitter og titter forgjeves etter midnattsolnedgangen.

En Nøgne Ø - IPA på UpperDeck i solen - etter en "PowerWalk" ut til Malmøya - fant igjen den nedgrodde stien fra BekkelagsTerrassen ned til Paddehavet og Padda - en Krone Is til NOK 20 ble til glede på Malmøya Kolonial - Regnværet holdt seg høfflig til DiscusLand - nå er det klart for noen ferske reker og noe hvitt Italiensk fra Trentino også på UpperDeck (ser ikke EB fra MainDeck)

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk1310315142.475793.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1310315142.475793.jpg
    40.5 KB · Views: 89

Den er godt gjemt bak tåke uansett ;) Fnate er på NR-tur nå da?! :) 930 kl 0600 i morgen? :p

Den er godt gjemt bak tåke uansett ;) Fnate er på NR-tur nå da?! :) 930 kl 0600 i morgen? :p

Fnate er på NR-tur, ja. 932 kl 10 imorgen. Får et langt opphold i Vadsø og deretter natt i KIrkebygda.

For øvrig en fjong by du har!

skal ikke kimse av Vadsø da :) Er på jobb i morra da, så jeg får holde utkikk etter en elefant da :)

skal ikke kimse av Vadsø da :) Er på jobb i morra da, så jeg får holde utkikk etter en elefant da :)

Vi gleder oss begge to til Vadsø, og det lange stoppet var planlagt. Så hold utkikk.

Back