• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

god torsdag

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
nok en strålende dag på Østlandet. Snart blir det en liten lur på Flytoget, og så blir det en liten tur til SVG. Får håpe på like flott flyvær over fjellet, og ikke minst i SVG. KOmmer det noen skumle CIA-fly i dag, tro??:spin:

Replying to Topic 'god torsdag'

God morgen... Klager heller ikke på dette været - måtte det fortsette ut september! Rolig morgenstund før jeg skal møte noen svensker klokken 11.00. Ha en bedre torsdag - det er snart helg!

God morgen. Sitter og venter på at en kunde skal si hopp så jeg kan dra BGO-xxx-LHR-SIN-BJS. I mellomtiden driver jeg med noe som får svartedauden til å se u som en forlystelse, mod_write, nemmelig.

-A

God torsdag formiddag fra Tromsø

Ikke akkurat strålende sol og varme her nei.....:( Pr. nå er temp. 7,8 grader og lette regnbyger....BRRRRRR

Nuvel, en dag til helg og litt pils, ikke noe å forakte det nei :smokin

Ha en fortreffelig dag :nor

God torsdag fra Alta

Omtrent samme vær her som i Tromsø. Rundt 7 grader og overskyet. Kommen nok noen byger her etterhvert også. Har vært varmt og fint her de siste dagene, men nå er visst sommeren over for denne gang.

God morgen fra Gulfport. Her skal dagen tilbringes ombord i N164AT paa kryss og tvers paa oestkysten foer jeg ender opp i Indy ved midnattstid.

God ettermidag , en flott dag med WF154 med Scenic Route fra SDN til HOV "mellom bakkar og berg"

/G

God kveld. Da er GMAT test, jobb og Jegerprøvekurs unnagjort for idag.....og til sist og ikke minst kanskje det viktigste. Kofferten er pakket og imorgen settes kursen vestover mot det forgjettede land og CO og 757 skal testes ut på intercontinentale ruter:D

.....så gjelder det bare håpe på winglets

Originally posted by Someone

God kveld. Da er GMAT test, jobb og Jegerprøvekurs unnagjort for idag.....og til sist og ikke minst kanskje det viktigste. Kofferten er pakket og imorgen settes kursen vestover mot det forgjettede land og CO og 757 skal testes ut på intercontinentale ruter:D

.....så gjelder det bare håpe på winglets

Da blir det vel en trip report da?

... og da var lang dags ferd over ... sitter i underbuksa paa Amerisuites med en oel innkjoept paa bensinstasjonen over gata og oppdaterer meg med forum og fotball ..

Fikk foroevrig med meg slutten av Sverige-kampen hos Atlantic Aviation i Philadelpha .. finnes fotballfans der ogsaa!! :up:

.. og hr er vi i Scranton PA.

Attachments

• 010.jpg
    010.jpg
    61.3 KB · Views: 7
Back