God torsdag morgen:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Rekker en kaffe og litt forum før kursen settes mot toppen av byen. Tilbake til sentrum rett etter lunsj og litt fysioterapi for benet mitt. Hjemmekontorering etter behandling. Torsdager el vel ukens nest beste dag:-)

God morgen etter en strial natt i drømmeverdenen, av og til er det greit og våkne. Ser det meste av dagen går i møter.

Noen som forresten har forslag til gode ungdomsbøker på nynorsk?

Morn fra KSU. Godt å se godmorgen tråden i litt normal drakt, startet av EB før 06.00. Kaffen er også klar, så dette kan umulig bli så galt.
Nytt Flynytt i postkassen ved hjemkost i går, så da har man noe å lese på også

God morgen fra Kongsberg sykehus. Det har blitt noen dager på meg her inne denne uken. Det har blitt tappet væske samtidig som nyreverdiene er blitt for høye. Håper de er på retur i dag. Vi får se

Mornings fra L1. Muligens motivasjonen dukker opp innen jeg er fremme på kontoret, dog har jeg mine tvil. Dagens oppgave er å prøve huske hvilket by langs den liguriske kysten og hotell vi oppdaget et egnet sted for et par uker siden, men så klarte glemme hele greia. Ha en fin dag.

Glad dejlig torsdag. Skydække over Malmö, men det ser ud til at solen er ved at bryde igennem. Té i koppen, også med ønsket om en dejlig dag til alle.

Ps. 7.47 er dagens bedste tidspunkt <3

Morn frå Trondheim. Ny dag, nye møter, kanskje ein rapport...

God morgen etter en strial natt i drømmeverdenen, av og til er det greit og våkne. Ser det meste av dagen går i møter.

Noen som forresten har forslag til gode ungdomsbøker på nynorsk?

"Få meg på for faen" var jo vistnok ein klassikar i hine-hårde-dager (~20 år sidan). Olaug Nilssen har vel skreve eitt og anna bra. Spørs vel kva sjanger ein er på jakt etter; Are Kalvø skriv jo artig sprøyt for kven som helst, til dømes (viss ein toler fyren :) ).

(Merkar eg er litt skjemd for at eg ikkje har eit betre svar her!)

Ha ein bra dag, alle!

God morgen fra Bergen. Fantastisk middag på Villani i går og nydelig frokost på sjappa i dag. Nå er det to møter og to tidligere fly hjem. Denne EBD fordelen med å bytte fly i appen er helt rå, og for en skikkelig kløne som meg så tar det 25 sekunder å booke om.

God formiddag fra Sola. Her er det 7°C, grått og regntungt. Har benket meg til på gamlekontoret for litt mail arbeid.
Ha en fin fin torsdag :)

G’morgen, ja .. Uken er snart halvveis, og det skimtes et lysglimt der fremme. Kan det være gjenskinn fra et glass med brunt myrvann fra Kentucky?

En helvetesuke går mot slutten.
Full fart både dag og kveld siden mandag. I kveld er det heldigvis litt mer fornøyelig aktivitet med vinmesse med masse smaking. Tenker jeg sover som en stein i natt.
Så får planleggingen av New York besøket på søndag starte i morgen tenker jeg.
I dag er det sannelig ikke rart jeg drikker.....

God morgen fra Montreal. Sovet skikkelig dårlig i natt så formen er virkelig so-so. Håper det blir bedre til natten igjen.

Nå skal det snart rigges messe så det er bare å seg bittelitt trim og litt frokost tenker jeg.

Ha en bedre torsdag.

God torsdag fra Chile. Hvor blir dagene av…? Hektisk eventvirksomhet denne uken. Straks hjem fra trening for å preppe en lunsj. Ha en bra dag.

Back