God morgen fra Ris. Rekker en kaffe og litt forum før kursen settes mot toppen av byen. Tilbake til sentrum rett etter lunsj og litt fysioterapi for benet mitt. Hjemmekontorering etter behandling. Torsdager el vel ukens nest beste dag
Morn fra KSU. Godt å se godmorgen tråden i litt normal drakt, startet av EB før 06.00. Kaffen er også klar, så dette kan umulig bli så galt.
Nytt Flynytt i postkassen ved hjemkost i går, så da har man noe å lese på også
God morgen fra Kongsberg sykehus. Det har blitt noen dager på meg her inne denne uken. Det har blitt tappet væske samtidig som nyreverdiene er blitt for høye. Håper de er på retur i dag. Vi får se
Mornings fra L1. Muligens motivasjonen dukker opp innen jeg er fremme på kontoret, dog har jeg mine tvil. Dagens oppgave er å prøve huske hvilket by langs den liguriske kysten og hotell vi oppdaget et egnet sted for et par uker siden, men så klarte glemme hele greia. Ha en fin dag.
"Få meg på for faen" var jo vistnok ein klassikar i hine-hårde-dager (~20 år sidan). Olaug Nilssen har vel skreve eitt og anna bra. Spørs vel kva sjanger ein er på jakt etter; Are Kalvø skriv jo artig sprøyt for kven som helst, til dømes (viss ein toler fyren ).
(Merkar eg er litt skjemd for at eg ikkje har eit betre svar her!)
God morgen fra Bergen. Fantastisk middag på Villani i går og nydelig frokost på sjappa i dag. Nå er det to møter og to tidligere fly hjem. Denne EBD fordelen med å bytte fly i appen er helt rå, og for en skikkelig kløne som meg så tar det 25 sekunder å booke om.
En helvetesuke går mot slutten.
Full fart både dag og kveld siden mandag. I kveld er det heldigvis litt mer fornøyelig aktivitet med vinmesse med masse smaking. Tenker jeg sover som en stein i natt.
Så får planleggingen av New York besøket på søndag starte i morgen tenker jeg.
I dag er det sannelig ikke rart jeg drikker.....
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.