God torsdag fra Samui

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God torsdag morgen fra Koh Samui. Tredje eller fjerde dagen vår her. Tror jeg.

Dagene går mest i å plaske rundt i poolen.

En stor pluss at doen spiller en melodi hver gang du trekker ned. Hvem kom på det?

Nå har vi hatt frokost, så skal jeg blåse opp pizzaen til jomfrua, kjøpe Cola til Pellefanten, hjemmekontorere litt og så bade.

Jomfrua skal også jobbe litt før hun skal vaske klærene sine litt før de skal inn til vask på hotellet. Pinlig å levere skittent tøy til vask, må vite.

Ha en fin en.

Last edited:
Morn fra Istanbul.

Døgnvill som man er så blir det snart sengen og sein frokost.

En hel dag/ettermiddag å gjøre ingenting på.
Det blir bra.

Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Furuset og jobben. Nest siste dag før ferie del to starter. :) Yr sier 34 grader for gata vi bor i i morgen, tror vi tar en hotellovernatting før flyturen til Bergen lørdag. Litt AC blir godt. Bergen lufthavn skal ha sol og 31 grader lørdag. Skjer'a?? ;)
Vel, ha en fin en med eller uten høy temperatur!

Hei og hå fra MADrid. Ser ut som om jeg tar med varmen til Norge, har hatt skyfri himmel og ca. 33-35 grader hver dag siden mandag. Ganske kjipt mellom 11-17, utrolig deilig egentlig ellers ettersom at luftfuktigheten er lav. God dager på jobb, heldigvis innendørs. Nå skal man fly kollektivt rundtom Europa; MAD-FRA-CPH-KRS, sistnevnte en ny rute [emoji847][emoji851] deretter taxi/buss til Mandal med beregnet ankomst noe før 19, altså akkurat 12t dør-til-dør.

Spanjolene har stått i kø for boarding en god stund allerede ser det ut til, mens jeg tror jeg sniker forbi alle med prioritert ombordstigning [emoji51][emoji23]

Mornings fra kontoret, her er det stille og rolig nå. Ukens hasteoppdrag kan krysses av, så nå får man gyve løs på back log’en av mailer.

@petter380; ser du hadde behagelig temperatur i Madrid. Jeg var bl.a i Cordoba forrige uke. På tirsdag var det 42 varme... Det er det varmeste jeg har opplevd i Europa... Ha en litt mindre varm torsdag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morra fra Sandefjord!
God natts søvn på hotell Atlantic, kun avbrutt av en kinesisk skilsmisse på gateplan utenfor den lokale restauranten. Blir spennende å se om den åpner til lunch.
Nå får man ta seg en tur og se hva Jeppe har å by på :D
Tjallabais!
1907a087056d9ef4df2e2ca95b6e15af.jpg

God torsdag fra kontoret.
Er glad for at det finnes noe som en kathedralskole med sommerparkering. 100kr for en hel dag er mye bedre enn >300kr for en hel dag. Klarer fint å gå 200 meter ekstra til jobb.

God morgen fra OBC på Granka. Thomas Cook leverte som vanlig i luften ned hit. En løpetur på morgenkvisten ble det også en anledning til. Nå gjenstår bare post-frokost espressoen før en dag med bading og masse ingenting kan begynne. Ha en fin dag

God morgen fra E6 ved Minnesund retning Elverum.

Autopiloten er aktivert og man satser på en rolig tur på sete 0A [emoji14]

Fortsatt en måned igjen av sommerferien 2018 så her er man i ordentlig feriemodus. Biltur Oslo-Bergen-Oslo og Oslo-Grimstad-Oslo står på «vaktlisten» de neste par ukene.

Sparkende F har akkurat bestilt stopp på Espa så da blir det vel bolleservering ombord idag.

Ha en finfin torsdag!

God torsdag fra Øvre Romerike.

Ferien nytes på fjerde dagen. Bør vel kanskje begynne å hive noen plagg nedi kofferten før kofferten før helgens tur til den nokså eksotiske destinasjonen Hamar samt begynne å slagplanlegge ny pakking av koffert på søndag for neste ukes utenlandstur. Krysser også fingrene for at dressen blir klar for henting (sånn at jeg antageligvis må inn til Oslo og hente den før avreise i morgen).

Ha en god en, enten man har kontroll på kofferter og dresser eller ikke.

Ai ai ai, God sommer-torsdag fra Sola. Her skinner sola og temperaturen er meget behagelig.
Rolig på kontoret da alle er ute. (de to andre).
Ha en fin en :)

God soldag fra Granca Anfi stranda.. Stille her enn så lenge.. Beste feriedag i går m tur inn til Las Palmas, lett sightseeing i gamlebyen, bl a innom ‘Christobal Colon’ museet. , han fikk virkelig seilt mye til ‘India’ som han var overbevist om.. Las Palmas by er svært OK for en langsom cortado på et hjørne, sen lunch m mye spansk digg (ikke så mye chipshelvete) pluss at tempen her er fem grader lavere enn sør på Øya.. ha en fin en...

God dag fra jobb. Rolig, men likevel hysteriske tilstander. Snart lunsj, så tenkte jeg en tur på Aker Brygge-polet for å kjøpe en Champagne til morgendagen. Og eventuelt fylle opp med Sanpellegrion Limonata i kjøleskapet her. Dette til orientering. God torsdag !

Torsdag, ja .. det betyr at fredagen er rett rundt hjørnet. Helt greit.

Snart opp trappa til kontoret. Harde forhold med frekvent bikkjesnorking. Ikke lett å jobbe under slike forhold. Så smått begynt å titte på Madrid- og Mosjøtur i september. Utfordringen blir å få til en E2-tur uten at reiseruten blir altfor kreativ.

Ha en fin dag y’all .. med eller uten firstworldproblemer.

Ah... da har man vært ute og hamstret. Det er helligdag og alkoholfritt her i morgen. Kunne røket på en smell nå. Hotellet har sikkert ikke det, men kiosken selger jaffal ikke imorgen

Stor takk til Gugel

Ah... da har man vært ute og hamstret. Det er helligdag og alkoholfritt her i morgen. Kunne røket på en smell nå. Hotellet har sikkert ikke det, men kiosken selger jaffal ikke imorgen.

God kveld fra litt lenger vest i Thailand. Merk at det er helligdag på lørdag også og heller ikke lov til å selge alkohol da.

Tviler litt på at du får kjøpt på hotellet, vi har på dager som dette som regel måttet gå til mindre barer som har servert øl i kaffekopper :-)

Sent from my iPad using Tapatalk

Mulighet f.eks. å få lagt inn TRF-TRD eller omvendt? To turer hver dag fom. 13. august.

Hvis jeg legger inn en overnatting i CPH kan jeg klare CPH-TRF-TRD-MJF ... beste forslaget så langt .. :up::fly:up:

God kveld fra bassengkanten. Nok en fin lang dag over og fremdeles utmerket ferievær.. Nå er det desverre bare fem netter igjen før det ryker nordover. Indier-SUVen er stappfull av fluer og har triplet milsene sine på litt under tre uker. Flott bil å se på, men veier overhodet ikke opp mot den den seks uker gamle Bayer-sleden hjemme. God natt.

F4DBF00F-6E0D-44D2-AC51-73DC34EA4BC2.jpeg

Back