God torsdag morgen fra Berlin

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hotellrommet hvor kofferten skal pakkes og siste halve dagen på messen skal planlegges. Sen lunsj i sentrum før vi drar til flyplassen og den litt mer jålete terminalen. Plusser oss hjem med SAS via CPH. Hjem kjære hjem en snau uke nå…Ha en best torsdag du også.

Hoi fra en Knaus hvor det har snødd i natt.. Fantastisk kveld i går på Tak som var vel en av de bedre i Oslo når man ser på hele pakken.

Levere unger og så pælme seg inn i en 02323 ned på konferanse.

God morgen fra Hvalstad. Sol, minus 7 og et veldig lett lag nysnø har kommet, ikke nok til å måtte måke. Litt taktisk hjemmekontor, så jeg både kan få trent og pakket bilen, før jeg etterhvert får plukket opp resten av troppen og kjørt til fjells. Ha en fin dag

Heisann fra Forus. Kald og fin morgen her etter plutselig men ikke helt uventet snøfall i går kveld. Men som på Hvalstad var det ikke nødvendig å måke seg ut på veien. Ingen store planer for dagen utover å ta den som den kommer.

Hei fra -17 i Skaun!

Solen skinner, men er bikkjekaldt! Heldigvis skal det pakkes før morgendagens tur til Manchester.

Ikke perfekt vær der heller, men rundt 20 grader varmere i hvertfall!

Sodd til middag i kulden! :)

Kim

God morgen fra Kongsberg.

Kjølig her også i dag med -10 grader, men ellers tegner det til å bli en riktig fin dag. Tilbake igjen i Kongsberg nå etter å ha vært på Riksen mandag og i går for litt undersøkelser og samtaler. Ingen store nyheter rundt det heldigvis, bortsett fra at vi skal prøve å bytte litt medisiner. Det blir ellers rimelig tett oppfølging også i tiden fremover. Det er bra, veldig betryggende at de følger dette tett opp. Helsevesenets Pandion kort er stadig til stor hjelp gitt.

I dag må bilen også til doktoren. Motorlampen begynte plutselig å lyse gult, noe som indikerer feil med avgass. Jeg skal ta en tur nedom å høre med dem hva det er for noe. Bilen er bare 3 år så jeg regner med det er garantisak om noe skal fikses.

God morgen fra Lillestrøm. Her har man hjemmekontorert litt før det bærer inn på bortekontoret.

Ser omsider også ut til at jeg snart mister Hilton Gold statusen også. Fikk sånt tilbud om å ta en natt innen 31 mars og dermed forlenge ut året. Men det blir mye tullepenger å fly til Helsinki eller Stockholm for det. Neste ut som forsvinner er BA statusen, om en drøy måned.

Det er hårda bud etter Covid... :(

Men jeg har kaffe og travle dager! Ikke alle som har det. Ha en fin en

God ettermiddag fra Forus II,

Travle dager i prosjektet , første halve dagen går som regel kjapt unna med prosjektmøter.
Uvanlig med så kaldt vær her over i sørvest på denne årstiden.
Fint er det likevel klare dager og litt snø - og haglbyger.
I kveld er det Årsmøte for FMS i Sola Sjø.
Her blir det å innta dirigent rollen.
Ha en fin dag.

Morn fra Kolsås.
Tidenes ryddesjau unnagjort og nå flyr det fotograf rundt og knipser i vei. Når han har dratt blir det å finne frem igjen mobilladere, TV, leker og andre ting man faktisk trenger for å bo i en bolig. Litt pakking må man også gjøre så man kan fare til fjells i morgen formiddag.

Morn fra Kolsås.
Tidenes ryddesjau unnagjort og nå flyr det fotograf rundt og knipser i vei. Når han har dratt blir det å finne frem igjen mobilladere, TV, leker og andre ting man faktisk trenger for å bo i en bolig. Litt pakking må man også gjøre så man kan fare til fjells i morgen formiddag.

Du kan trøste deg med at det går langt fortere å rote til huset igjen enn det tar å rydde det. :D

G’morgen herfra .. Normaltilstandene har igjen senket seg over heimen. Fruen sjokker rundt rødflekket og fin, men den indiske dama i legefrakk mente de vil forsvinne i løpet av en uke eller to …. Utsjekk fra sykehuset gikk greit, men de har litt å lære når det gjelder tidsbruk og effektivitet.

Velvel, satser på en normal arbeidsdag. Pondus nummer 1 kom i går etter at nummer 2 har vært i hus en stund, så nå er universet tilbake i vater.

Back