God torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Om ikke lenge så blir det fly og kaffe på Kolbotn for to av forumets medlemmer. Ellers bringer dagen et besøk hos bilforhandleren og en prat om Tonale som ble presentert for to dager siden. Ha en bra torsdag du også.

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Da er første prøver og målinger tatt samt at jeg har fått første dose med intravenøs medisin. Dette er (forhåpentligvis) siste dagen i isolasjon. Det gjelder bare å holde seg feberfri ut dagen. Nå gjelder det å fyre opp TV'en og gjøre seg klar til nok en lang dag foran fjernsynet og OL sendingene. Det braker løs om 10 minutter med curling og alpin kombinasjon. Ellers er det ikke så mye å finne på her. Får kanskje prøve å jobbe litt innimellom også.

Morn fra Kolsås, hvor det går i sofa og Netflix. Overtalte minstemann til at 6:15 var for tidlig å starte dagen, men noe merke søvn for min del da kunne jeg egentlig bar glemme. Må veldig en tur ut for å fylle opp kjøleskapet litt i dag. Kanskje også en tur på kafé mens man jo først er ute.

Ellers bringer dagen et besøk hos bilforhandleren og en prat om Tonale som ble presentert for to dager siden.
Ser designerene hos Alfa Romeo fortsatt holder koken, men synd med den gammeldagse bråkegreia under panseret [emoji2]

God morgen fra Prærien i soloppgang med utsikt til Nesoddbåtene som putrer forbi. Litt møter i dag og så mye å gjøre at jeg er usikker på hvor en skal begynne. Så da er det vel like greit å begynne fra toppen?

God morgen. «Line check» på minstemann i dag, og da passer det fint med litt sikringskost og ekstra gluten før timen. Siden kona har invitert en skokk damer på vinkveld så får jeg snøre på meg skoene og satse på en lang løpetur i kveld. Ha en fin dag

105ee32bb089ba9457fabdf0940b5c1d.jpg

God morgen fra Hammerøy kommune. En ny dag før turen settes mot Bodø i kveld, og hjemreise med WF611 i morgen tidlig. Det har snødd kraftig her hele uken, og nå begynner det å ligne på vinter, omsider sier noen.

God morgen fra knausen. Familien er sendt av gårde med sekkene fulle av mat. Full rulle i dag også med sykebesøk, tennis-henting og kokkelering.

God morgen fra en fjord ved Florø.

Etter en uke på natt er dagen kommet hvor vi svinger over på dagskift.
Venter på dagens helikopter som har rekord kort flytur på 4 minutter men med flyretriksjoner over land så er den på hele 7 min inkl omveg rundt noen holmer og skjær.

Uansett snart (jobbe)helg.

God formiddag fra Forus,
Her jobbes det friskt i Prosjektet. Det er fortsatt en del kolleger som har hjemmekontor av ulike grunner ja. Forhåpenligvis kommer vi ut av Teams tunnelen om ikke lenge når ting har normalisert seg.
I kveld er det tid for ukens trim på hesteryggen. Det gjelder å holde skrotten i form.
Ha en fin dag

Back