• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet, Nespresso i koppen og nyheter på radio i bakgrunnen. Snart ut for å treffe de første kundene i 2019. Ha en bra torsdag du også.

God morgen fra Bergen. Etter jobb i går kveld har vi må hatt 5 timer på puten, fått i oss litt frokost, så nå bærer det snart inn i hula igjen. Frokost er akkopagnert av litt TV titting, og det er de underligste programmer som vises nå på grytidlig morgen, Airwolf. Noen som husker den?
Må bare se den ferdig før vi tuttler inn på jobb :)
Ha en nydelig torsdag!

God morgen fra L1. Egentlig ganske deilig å kunne levere i barnehagen igjen [emoji13] Siden vaskemaskinen i hybelen røk i jula og jeg strengt tatt leier ut med hvitevarer, så får jeg vel komme meg ut å benytte meg av januarsalget for å få en ny på plass. Ha en fin dag

God morgen fra hverdagen. Blir godt å pakke vekk rødvinen og kosematen litt nå kjenner jeg. Men godt å ha hvilt også.

I går fikk vi prøvd å sjekke inn bags også. Det var et innfall jeg fikk under innsjekk på PDL. Mia har aldri testet konseptet så lenge vi har vært sammen. Endte med at hun måtte sette seg på Peppes med en øl mens jeg stod og ventet 20+ min på bagasje.

Men nå har vi testet dette. Det var ikke noe for oss

Ha en fin en

God morgen fra Groruddalen - er på kontoret nå og skal avslutte dagen ved 12 tiden - nyte sommerværet - det skal bli opptil pluss 5 grader - HURRA. Kanskje jeg skal ta en tur til OSL sine sandbanker for å se på muligheten for noen nye bilder.

Jan

God morgen fra hjemmekontoret.
Det måtte bli hjemmekontor, fordi feiervesenet fant ut at de skal ha tilsyn av ildsted i dag. De har hatt tilsyn før, og godkjent hele greia, så aner ikke hva de er ute etter denne gangen. Kanskje de synes det er god kaffe å få her?

Ha en flott dag alle sammen!

Airwolf. Herlig serie. Airwolf, A-Team, Hogan’s Heroes .... klassikere fra satelitt-tv’s barndom. Går fortsatt jevnlig på noen av bakgårdskanalene.

15 grader og vått her. Ser ut som vi får sol og tørt vær neste uke, men da går selvfølgelig temperaturen ned. Men på den positive siden, får vi forhåpendtligvis fikset taket.

Nå blir’e egg & bacon før bøtteballetten rykker inn.

Feiervesenet sa at de har kontroll hvert 4. år, men neste gang blir om 6 år. Hele seansen tok maksimum 2 minutter. Jaja, kjekt at noen passer på at vi har det trygg her i landet.

I går fikk vi prøvd å sjekke inn bags også.

Det var ikke noe for oss

Altså liker du bare eldre damer - det har jeg lært i dag :D

I dag har jeg vært på juleshopping - pynt på 50%. Litt artig å kjøpe pynt til et hus som enda ikke står, så hvor stilren neste jul blir vet jeg ikke helt. Observerte en artig sticker på butikken "ting": "Her kan du tjene eurobonuspoeng!" - men hadde dessverre ikke med noe eurobonuskort så da ble det ikke 3 poeng fra de 3 julekulene jeg kjøpte til 60kr :p

Back