God tirsdags morgen.

ENDELIG! Om ikke så lenge kan Scanair Avdeling Gutterommet legges ned og Scanair Avdeling Bislett kan åpne da jeg omsider har fått kjøpt meg leilighet:D (Eneste forbeholdet er at banken til nåværende eier slipper panten sidne den er belånt for mer enn hva jeg gir for den) Riktignok blir det et par uker med pauseunderholdning på Frogner mellom overtagelse, men det skal jeg leve med.

Grattis med leilighet! Så får vi håpe at megler'n din ikke går konk før handelen er avsluttet. :p

Skåler i nytraktet Starbucks!!

Gratulerer, så får vi håpe at det ikke blir krøll i excel-arkene hos banken eller andre før alt er på plass! Da fikk du hvertfall med deg hele adventskalenderen hjemme. :cheers:

Last edited:
Da er jeg delvis pakket for morgendagens norge-tur. Nå som DYs handling agent bruker swift2check-systemet også i CPH håper jeg selfservicemaskinene har de samme store utropstegnene på exitrows... Har ikke fløyet DY i høst uten å sitte på 1C, ofte hele raden alene gjerne til tross for å være sjekket inn som nummer 100 eller mer...

Her drikkes det sterk rødvinsgløgg etter resept fra legemor... Egentlig var visst rødvinstoddy enda bedre for såre halser/influensa, men det hørtes hakket avansert ut å lage for meg...

Gratulerer Someone!
Da har mørket senket seg over OSL, snøen daler ned, og jeg beskuer tarmac og terminal fra rommet mitt i 6.etg på Radisson. Nok et lite Pitstop her i en siste innspurt i adventsmåneden.

Utropstegnene er veldig skremmende for mange har jeg lagt merke til. Rad 1 er ofte ledig!

jeg har hatt glede av det hver gang jeg har fløyet dy til cph. Sist synes jeg det virkelig var påfallende - hadde seq nummer 130 og fikk 1ABC alene... En mann på andre siden av midtgangen og rimelig fullpakket bak. Så for all del, la utropstegnene være!!

..og noen etasjer under, og et par hundre meter unna Farmer, er arbeidsdagen min snnart på hell... Sitter egentlig bare og venter på at noen skal skrive ferdig noen papirer for meg, sånn at lastebilen vår kommer seg inn i øst-europa (les: Sverige..)

Moro med sånne dager, hvor en har ferie, og to andre blir syke, men en kom seg da i mål... Feriereren er hvertfall på plass i morgen, og kan dermed få igjen arbeidsoppgavene sine..

Back