• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

zico77

Developer
Medlem
Då var tirsdagen starta. Ein ny innedag på jobb bak datamaskina. Det er lovt bedre vær i dag enn i går, men me snakker om Bergen her, så mykje kan skje...... Ein fin dag til dåke alle! :)

God morgen. Ser ut til å bli en solskinnsdag her i Oslo. Blir vel en vanlig dag på jobb før jeg har planer om litt leilighetsøk i København når jeg kommer hjem:D

Litt husarbeid og pakking,senere idag blir det Italia og FERIE!
Ha en bedre arbeidsdag dere som skal jobbe.Jeg tilbringer kvelden et sted ved Lago di Como og en Campari Soda etterfulgt av en treretters.

Nok en dag med flott vær, ble det tropenatt? Om et par timer går turen opp i lufta og vestover med en PA28. Ha en flott dag!

ah, i dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på iallefall de siste to årene - sovet til jeg våknet! DET var deilig - det er godt med rolige dager på kontoret, og null trafikk på E18 Asker-Sandvika

Da var det 'endelig' morgen her ogsaa ... dagen skal for det meste tilbringes i truck'en. Skal kjoere til Columbia for aa leke med en 757-300. Ikke militaer denne gangen, men 185 ungdommer fra New Jersey som skal paa en eller annen type idrettsarrangement.

Back