God tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings her fra India. Ingen fare for snø. På tide å begynne på oppgavene jeg ble sendt hit for. Ha en fin dag

God morgen fra Primeclass lounge på IST. Hater med selv nå for å bestille en billett som innebærer 8 timer midt på natten her.
Samtidig er det visst greit å slipe gulvet mens folk prøver å sove.

God morgen fra Narvik. I ettermiddag går turen til Tromsø, der jeg blir et par dager, før det enten blir retur på kvelden på onsdag, eller torsdag morgen, og videre til Bergen torsdag kveld. Rikelig å henge fingrene i, men det lever man godt med. Ser virkelig frem til helgen, da det er klart for en ukes ferie. Kjenner virkelig at det blir bra, selv om det neppe blir mye avslapping. :)

Urk fra Bergen. Etter en halvtime med slumring forsøker jeg å overbevise meg selv om å foreta handlingen som akkurat nå føles som å stå opp fra de døde. Tror jeg lider av "vondt i viljen".

Jobben venter... der er det kaffe, kommer til å trenge det i dag.

Gos morgen fra UAE - blir nok en relativt vanlig dag paa kontoret i dag og en finfin firmafest paa Atlantis i kveld. Hotellet paa Mauritius ble bestilt i gaar, men Emirates billetten ble bouncet av HSBC som tydeligvis synes jeg sloeser?? En ting er sikkert - bankene er bedre i Norge enn Midtoesten :)

God morgen fra Forus!

Ikke mye farting på meg fra verken det ene landet til det andre, eller fra den ene norske byen til den andre norske byen, men nok å henge fingrene på jobb i allefall.

Men, i kveld, da blir det Quiz på Cardinal, sammen med et par andre forumister! Skulle ønske Quiz'en gikk ut på flykjenning, for da hadde vi vunnet soleklart! :-D

Ha en fin en forumister! :)

God solskinnsmorgen fra Oslo, temperaturen er svært behaagelig og hører til årstiden. Suser igjennom den firkantede rundkjøring nå på vei til det man lever av.

Gårsdagens fotballkamp på Andys skapte litt liv og røre ute hvertfall! :)

Ha en fin dag.

God morgon frå Jåttå!

På plass for å gjere ein hederlig innsats for den nye softwaren som nærmer seg release :)

Mange lange dager siste tida, og det blir bra med quizz på Cardinal i kveld.

Ha ein flott dag alle saman!

Hallo fra Lillestrøm. Ukas siste kontordag før Sverige rundtur med 06:40 flyet til GOT imorra. URK...

Overvelferdsoffisermesteren har hjemmekontor og ligger og spreller fornøyd med bena i skuffen sin. Alt som vanlig.

En fin dag ønskes.

God morgen fra verdens navle Skaun!

Her går dagen med til forefallende og pusling før avreise NY i morgen med SK907. 5 dager med NHL og UFC skal bli godt nå, kanskje slippe snøværet som er meldt i helgen....

Ellers skal en anleggsgartner fortelle hva vi bør gjøre utenfor det nybygde huset vårt, og regner med forslaget skrives med stoooor gaffel......

Kim

Morn frå Trøndelagen. Ikkje vinter her heller lenger, merkeleg nok. Vi heng ikkje så langt etter resten av landet, som vanleg. Vel vel, har fått (litt) fart i programmeringsfingrane etter altfor lang administrasjonspause. Skulle heller vore heime å raka meir i hagen; må seie at ute-lysta blir ganske stor på desse tider av året. Reisekalenderen er ganske tom bortsett frå litt småtteri i vår, og (reise)kassen og. Hovudargumentet for ein tur til Beijing i oktober gjekk litt delvis fløyten i går, då folk visst ikkje vil høyre på kva eg har å seie :), så vi får sjå. Kanskje eg lurer det til å bli tur likevel.

Ha ein fin dag!

God morgen fra det Sørlandske!

Etter et kraftig regnskyll i natt, våkner man til sol og fint vær. Grei timing av meteorolygen for en gangs skyld.

Foreldresamtale i barnehagen allerede unnagjort og kontoret er inntatt. Nok av saker som skal få dagen til å gå raskt ser jeg for meg.

Ellers hadde jeg en deilig drøm om at jeg satt på SAS sin siste flight til BKK denne våren. På sete 5c til og med. Dårlig gjort at klokka må ringe før takeoff. Livet er urettferdig sometimes!

Det er nok absolutt derfor jeg drikker!!

BF:cool2

God formiddag fra Trondheim
Hjemme med to unger fortsatt, nå har i tillegg ryggen min slått seg fullstendig i vranglås,så her er det trøbbel i gjerdet da kjærringa er borte. Hmmmm,what to do ????
Dukker vel opp en løsning forhåpentligvis....
Anyways....ha en fantastisk dag forumister :-)

God morgen fra en av AAs MD80. Ett lite hopp til DCA staar paa programmet, boarding gaar faktisk rimelig greit med kun en midtgang :P. Ingen spor av kaoset alle advarte mot ifm at FAA har sagt opp en masse folk.

Back