God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en laaaang dag...som starter på bryggekontoret og som fortsetter utover kvelden med møter og middag på en av byens nye restauranter med et meget godt utvalg av vin... Ha en bra tirsdag du også!

Akkurat når jeg trodde at jeg skulle være førstemann i dag. Hvem andre en EB! Ha en fin dag du også EB!

Hoy fra Forus. Her går nattevakt sakte mot slutten og jeg skal ha fri i hele 32 timer. Satser på en "kort natt" i dag siden døgnet skal snus. Vi får se hvordan akkurat det går. Bandøving med gutta i kveld.

God morgen fra Oslo nord - flott morgen med blå himmel og solen dukker frem over toppene - godt at det er vinter ennå.

Ingen flytur for meg i dag.

Jan

Mornings fra Sandaker. Hjemme med sykt barn, men ikke verre enn at vi satser på en trilletur i fin været med belønning i form av vaffel og dobbel espresso hos Kaffegutta. Greit og få litt avveksling fra Fantorangen, Thomas Toget og Brannmann Sam før jeg blir gal. Kroppspleie i form av frisørtime etterfulgt av spinning på Sats i kveld

Mårn fra Trondheim
Her skinner solen fra skyfri himmel.....og jeg må være på jobb :cry:
Skulle vært ute på ski idag...hmm lurer på om jeg får innvilget "skidag"....?

Ha en flotters dag :) :)

God morgen fra Longyearbyen. I dag treffer sola den gamle sykehustrappa så da er mørketida over :-)

Attachments

• download.jpg
    download.jpg
    33.8 KB · Views: 156
God morgen fra NSB inn mot kontoret. En helt vanlig dag på kontoret, med andre ord.

Ikke noe spes på agendaen.

Ha en fin dag

(God) morgen fra Berger

Her har man kommet godt i gang med dagen. Mer enn nok å holde fingrene i.
Enten det er faglige eller personal messige utfordringer.

Hadde en skikkelig real drittdag i går. Ser så langt ut som at denne skal bli noe bedre, så krysser fingrene for det.

Begynner å bli sånn ganske ajour med det jeg holder på med, og nå er det bare en dag igjen så er vi halveis i uka. så da tror jeg det er godt håp for oss.

S

Mornings fra Sandaker. Hjemme med sykt barn, men ikke verre enn at vi satser på en trilletur i fin været med belønning i form av vaffel og dobbel espresso hos Kaffegutta. Greit og få litt avveksling fra Fantorangen, Thomas Toget og Brannmann Sam før jeg blir gal. Kroppspleie i form av frisørtime etterfulgt av spinning på Sats i kveld

Ikke klag på Thomas Toget - det er verdens mest episke barne TV serie. Søk opp Thomas the Tank Engine crash på Youtube så kan du vise poden at verden er litt brutal. Jeg synes enkelte av de krasjene var veldig brutale da jeg var mindre.

God formiddag fra Oslo Sentrum - skal vel forberede en midtveispresentasjon av masteren gitt.

Ikke klag på Thomas Toget - det er verdens mest episke barne TV serie. Søk opp Thomas the Tank Engine crash på Youtube så kan du vise poden at verden er litt brutal. Jeg synes enkelte av de krasjene var veldig brutale da jeg var mindre.

He he det er en grunn vi ser på det. Men har sett alle Thomas-filmene på Netflix og alle episodene på Sumo uendelig antall ganger. Og er lenge siden Thomas ble animert

God förmiddag från Göteborg,

Strax dags för lunch efter en adminmorgon. Stora chefer i huset idag så antalet kollegor i slips och dress har stigit markant. Ha en strålande tisdag!

Back