• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

Commuter

ScanFlyer Silver
Hepp fra Bergen!

Heldigvis litt mer opplagt enn i går, og det er inderlig bra! Det å sitte litt langt inne i excel mens øyelokkene trekker hardt nedover er ikke særlig morsomt eller produktivt, så jeg håper på en mer effektiv dag. Begynner med første møte om få minutter i bilen på vei til flyplassen, og resten av dagen går slag i slag.

Nå er det bare å kaste i seg siste resten av kaffekoppen før jeg kjører på.
Ha en strålende dag alle sammen :)

Guten Morgen, her er man lettere kokt etter 11 timer i "steameren" hos LH. Nå er det litt gull-stue-frokost før man setter nesten nordover til striskjorte og havrelefse.

God morgen fra MS Lofoten.

En dag igjen nå så er det hjem. Ryktene sier at det blir pannekaker til frokost og egg og bacon imorgen :) Så blir det å finne senga etter 8 lange timer.

Ha en fin dag folkens :-)

-Andreas

Guud maurning fra nordsjøen

Her blir det frokost før dagens oppgaver kan startes, blir ikke travelt i hvert fall.
Skulle egentlig reist hjem i dag, men det skjer ikke... Håper jeg kommer meg hjem til helgen, ellers blir det travelt før neste ukes ferie starter... :8:

Ha en fin dag forumister :)

Guten Morgen, her er man lettere kokt etter 11 timer i "steameren" hos LH.

Jøss. Trodde dette var et unikt BA-744 konsept jeg. Men det er uansett deilig å vokne rød og varm på armene i en svettevåt seng, før man koser seg med en grønn omelett.

God morgen fra Lillestrøm. Her har man en litt bedre morgen etter tidenes dårligste håndtering av jet lag i helgen. Straks bærer ferden inn mot Oslo og selveste arbe'.

Ha en fin dag folkens.

Mornings fra Oslo og en av Ruters røde. Ingen fare for tørke i dag heller. Etter jobb blir det å komme i gang på Sats etter ferien. Ha en fin dag

Morn frå Trondheim. Dette blir ein innspurtsdag, kjenner eg på meg... Uviss på om eg synst det er så bra at vi skriv 8. august. Kun få dagar til tur med Widerøe til Andøya og 50-års jubileeum for norsk romfart iallefall!

Ha ein bra dag!

God morgen fra Bergen. Begynner å bli litt folk på jobb igjen nå. Sataer på oppklarning mot ettermiddagen så kyllingen kan hives på grillen istedet for i ovnen.

God morgen fra Stavanger.

En kjapp tur til legen står for døren, før det er å komme seg hjem og ta i mot elektriker og rørlegger i dag og fortsette i kjelleren. Blir nok lite dagslys og utetjeneste i dag. Kanskje like greit når man ser på været der ute.

Ha en fin en forumister. :)

Skal si her var aktivitet på morgequisten!

God morgen herfra Sørlandet også. Overskyet og det skal visst komme litt regn før det klarner opp utover ettermiddagen.

Siste arbeidsdag denne uken før kursen settes med Superspeed til Danmark i morgen tidlig for 5 herlige sommerdager på feriesenter i Blokkhus. Nyoppusset leilighet 100 meter fra stranden, og med havutsikt. Hva mer kan man forlange?

Ha en fin tirsdag!

BF:cool2

Morn frå Trondheim. Dette blir ein innspurtsdag, kjenner eg på meg... Uviss på om eg synst det er så bra at vi skriv 8. august. Kun få dagar til tur med Widerøe til Andøya og 50-års jubileeum for norsk romfart iallefall!

Ha ein bra dag!

Hvis det hadde vært 8. august i dag hadde jeg og reisefølget hatt ett rimelig stort problem nå ettersom vi har flyavgang 0700 den 8. august. Altså i morgen!

Siste hele dagen på øya. Så vi fortsetter med "det vanlige". Soling, bading, lunsjing, pakking og mere soling før vi avslutter med en bedre middag i kveld.

Ha en god dag forumister!

God formiddag fra Aberdeen,
Da er ferien over og et nytt travelt halvår startet. Det er ukemøte med en av våre hovedleverandører igjen.
Det er omtrent samme vær her over på øya som da jeg forlot sørvestlandet med SK4615 og -TUJ i går ettermiddag.
5 minutter i møtet , noen skal ta seg en røyk,andre sjekker nettet.
Satser på å bli ferdig i god tid returen med SK4616.
Ha en fin dag folkens.

God dag fra Paris. En lat morgen,hvor man nå skal finne en kafé i solen for å ta seg en crossaint og en espresso. Deretter blir det vandring nedover Champ-élysees :) Ha en flott dag!

Hei og hå frå Oslo kontoret!

Der var tidlig opp for å nå den vanlige kjerra til Oslo denne veka og, dog med ein liten kjip følelse. I forrige periode reiste eg masse og meir enn nok til ebg, men det hjelper så lite når det er domestic :( Så i går kom bekreftelsen, frå september er det sølvfargen som gjelder og ikkje gull :cry: 39k poeng er close, but no sigar.

Ha ein sølvfarga dag!

Siste arbeidsdag denne uken før kursen settes med Superspeed til Danmark i morgen tidlig for 5 herlige sommerdager på feriesenter i Blokkhus. Nyoppusset leilighet 100 meter fra stranden, og med havutsikt. Hva mer kan man forlange?

Ha en fin tirsdag!

BF:cool2

Taget lokationen din i betraktning vil lidt solskin nok ikke skade:)
Vejet på Jylland er pt. "aka Bergen"

God eftermiddag fra sydjylland med 16c, og 93% humidity :(
Fint man ikke har ferie længere !

Back