• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nyheter på nett og radio mens jeg snurrer i gang Nespresso maskinen. Klar for morgenbad, formiddagsbad, ettermiddagsbad og kveldsbad i dag også. Ha en topp tirsdag du også.

Mornings fra L1. Ikle mange dager igjen før toget stenges ned for sommerens arbeid. Men nå skal det kontoreres litt, på det ordentlige kontoret. Får vel trene litt i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra L21.
Det gå veldig veldig sakte... han sier at vi kjører bak et forsinket Lokaltog... jeg tror det er L1...

Det ser ut som det blir en nydelig dag i dag.
Ha en fin dag :)

Moin!
Her er det morgenmøte. Titter bortom på barnevogna som kom i posten i går, til en prislapp som tilsvarer en businessclasstur til Dubai...

Ha en fin fin dag :)

Morn fra L1 en avgang bak Someone, og langs en strekning som ikke stenges i sommer. Arbeidsgiver mener at all kollektiv i rushen skal unngås, men jeg deler vogn med maks 10 stk og det kjøres kun enkelt togsett, så det er ingen trengsel her. Tatt med tohjulingen, så blir pedalkraft hjem fra kontoret.

Noe skatteoppgjør har jeg fortsatt ikke fått, var tydeligvis veldig komplisert for skatteetaten at jeg både solgte fond og kjøpte bolig i 2019. Har sånn ca gjort opp for meg, så burde ikke være flere overraskelser.

Last edited:
Nydelig morgen fra Stavanger. Her ble det en time ekstra med søvn.
Frokost er unnagjort og et transport oppdrag står for tur.
Nyt ferie-tirsdagen :)

God morgen fra Groruddalen, her går det i kaffe og en god frokost. I dag blir det første møte ute hos en kunde, grunnet at det skal presenteres noe nytt - dette er første møte uten den digitale verden.

Ha en digital dag videre.

Jan

God morgen fra L21.
Det gå veldig veldig sakte... han sier at vi kjører bak et forsinket Lokaltog... jeg tror det er L1...

L21 er vel et lokaltog det også?

Hei fra Forus. Godt i gang med ukas siste arbeidsdag. Fra 1.juli av er det bånn gass i full stilling igjen, og da vurderer jeg sterkt å begynne å sykle til jobb igjen, for sommerens arbeid på E39 kommer nok til å lage utfordringer i trafikken helt til skolen begynner igjen. Ha en fin dag forumister!

L21 er vel et lokaltog det også?

Stemmer det. Og der det deler strekning med L1, stopper L21 og L1 på de samme stasjonene, så jeg sliter med å se hvordan et forsinket L1 skal føre til at L21 må kjøre sakte.

God morgen fra en hotellseng. Sløve her halvannen time til før man får satt fra seg bagasjen på et annet hotell, rekke en liten avtale, og deretter komme meg hjemom en liten tur for å hente passet.

Ha en god en :)

Last edited:
God morgen fra en hotellseng. Sløve her halvannen time til før man får satt fra seg bagasjen på et annet hotell, rekke en liten avtale, og deretter komme meg hjemom en liten tur for å hente passet.

Ha en god en :)

I et lite sekund begynte jeg å lure på hvor i verden du hadde tatt turen. Men jjeg innbiller meg at du holder deg "her hjemme på berget" en plass? Fortsatt god ferie!

I et lite sekund begynte jeg å lure på hvor i verden du hadde tatt turen. Men jjeg innbiller meg at du holder deg "her hjemme på berget" en plass? Fortsatt god ferie!

Foreløpig har jeg kun brukt Ruter-appen til transport, ja (Kollektivtransport innen Oslo og gamle Akershus).

Men i morgen trenger jeg altså passet.

Foreløpig har jeg kun brukt Ruter-appen til transport, ja (Kollektivtransport innen Oslo og gamle Akershus).

Men i morgen trenger jeg altså passet.
Denne ruter appen? Elefanten bruker den masse på kollektiv transport.

2281a12918098095be96c3d1300fa3b2.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

G'morgen .. her brukes det hverken ruter, tripp-trapp-tresko eller firkantapp for å komme seg opp trappen til hjemmekontoret. Bikkjene vet veien og leder an.

Northwest-koppen er fylt, radioen er stilt inn på Deep Tracks, kontorvinduet er åpnet mot Tower North og om litt skal VPN-tunellen høytidelig åpnes. Men først litt kontorarbeide.

Grått ute, og det ser ut som at jeg slipper å vanne tomatplantene i dag også. Var akkurat ute og hentet en krukke blåbær, så hagan begynner å bære frukter, for å si det slik ...

Makan. Den så veldig kjedelig ut

Men mye bedre i tilfelle billettkontroll.

Tilbake like ved de to hotellene jeg flyttet meg mellom, men var litt spontan, så nå sitter jeg på et tog på veg et annet sted.

Hei fra BGO hvor SAS snart skal fly oss hjem. Meget bra tur, men en litt trist stemning reise-messig. Man merker et det er et godt stykke igjen til normalen. Sixt dro meg i beinet og ga meg en Alfa, men positiv opplevelse med bensin og bakhjulstrekk.

Kan bekrefte at L21 er lokaltog. Forrige avgang gikk med FLIRT, men siden jeg ville ha en is rakk jeg først neste som går med type 69.

91b4ae9d63fd50409eef2ac5ae30e232.jpg
6611a0f42fca8fffece0482e20f40eeb.jpg

Tror forøvrig jeg sitter i det aller siste 69-settet levert NSB i sin tid.

Back