Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra L21.
Det gå veldig veldig sakte... han sier at vi kjører bak et forsinket Lokaltog... jeg tror det er L1...
L21 er vel et lokaltog det også?
God morgen fra en hotellseng. Sløve her halvannen time til før man får satt fra seg bagasjen på et annet hotell, rekke en liten avtale, og deretter komme meg hjemom en liten tur for å hente passet.
Ha en god en![]()
I et lite sekund begynte jeg å lure på hvor i verden du hadde tatt turen. Men jjeg innbiller meg at du holder deg "her hjemme på berget" en plass? Fortsatt god ferie!
Denne ruter appen? Elefanten bruker den masse på kollektiv transport.Foreløpig har jeg kun brukt Ruter-appen til transport, ja (Kollektivtransport innen Oslo og gamle Akershus).
Men i morgen trenger jeg altså passet.
Denne ruter appen? Elefanten bruker den masse på kollektiv transport.
![]()
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Jeg bruker denne.
![]()
Makan. Den så veldig kjedelig ut
Tror forøvrig jeg sitter i det aller siste 69-settet levert NSB i sin tid.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.