Bra søndag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Bra søndag fra Verdens Ende

God morgen fra soveromsfløyen. Selv om det er overskyet så frister det faktisk med et morgenbad - fortsatt fin temp. Så blir det rydding og stenging av landstedet før retur til Oslo i ettermiddag. Hvor middagen inntas vites ikke…men her på ø`en er alle butikkene søndagsåpne - så mat skal det nok bli.

Re: Bra søndag fra Verdens Ende

Morn fra Tønsberg. Her sov minstemann en time lenger enn vanlig, men i balansen sitt navn så var det andre som ropte en time tidligere enn vanlig. Har nå en stor flekk med jord i hagen som må gjødsel, kalkes og såes gress på men det er så langt ambisjonene strekker seg i dag

God dag fra Cebu City.

Ikke mye å si bortsett fra at ferie er oppskrytt [emoji56]
Vurderer å ta en leiebil fra Avis og bruke noen dager på en roadtrip for å få litt turistaktiviteter som et avbrekk fra festlighetene og bylivet. Hvor ferden evt skal gå? Tja, først få tak i bil, så får en se hvor man ender opp

FQTV

Gjeeesp fra marka. OBOS-hummersalat, mimosa og ferskt landbrød er bestilt så da blir det nok det. Favoritt-restauranten vår er stengt for privat event, men det gjør ingenting fordi det er arving #1 den er booket for. Bare en liten tur ned i lia til lokal-kirken for å få unna selve konfirmasjons-seremonien. Gleder meg til hyggelige historier, taler og nyyydelig mat.

Mornings fra Asker. Arvingene skal parkeres hos de gamle i Oslo, hvor jeg nå kan kjøre i kollektivfeltet til igjen, før jeg setter kursen mot Drammen. Et stykk halvmaraton venter, så spørs om det ikke trengs en iskald Aass etter målgang. De gamle har lovet bankett etterpå. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Blir nok en rolig dag her i dag med litt jobbing og rydding. Tirsdag blir det et opphold på ferieresidesen min på Riksen så jeg pørver å få gjort unna de viktigste tingene før da. Vurderer sterkt å dra innover i morgn og få med meg Norge - Østerrike. Hadde vært litt morsomt. Lenge siden jeg har vært på landskamp nå.

God morgen fra Oslo øst. Mesteparten av gårsdagen ble tilbrakt på og med MC, så i dag får kona bestemme fritidsaktivitetene. Om været holder blir det kanskje en tur til et vennepar i Indre Østfold for å plukke mais og drikke kaffe. Ha en finfin søndag[emoji846]

Morn fra Sandefjord! Blitt litt indretjeneste i dag også. Nå skal endelig blomsterbed lukes. Konemor ville vist ikke gjøre jobben så da ble det meg. Middag skal ordnes når den tid kommer. Hva det blir er foreløpig uvisst.

Au au.... Klarte å slå opp en gammel alkoholskade i går kveld, så dagen i dag er bare fæl. Vurderer å legge meg igjen og sette vekkerklokka på mandag.....

God søndag fra sør. Her våknet vi til sommertid i dag. Straks frokost med skikkelig grovbrød takket være litt tysk innflytelse her nede.

God morgen fra Denver. Messe er over og vi skal straks til flyplassen for å starte reisen hjemover via DFW og HEL.

Blir godt å komme hjem nå. Elefanten er så klart uenig, for han har oppdaget paradis, aka Target. Stedet med ALT. Så jeg må slepe han med.

Ha en ekstra best søndag

Elefanten har tydeligvis ikke oppdaget Walmart …. ;)

G’morgen! Solen har diskret sneket seg opp bak Mt Baker, og det er litt mer disig enn det har vært de siste dagene.

Lørdagen ble tilbrakt på vannet med spotting av diverse sjø- og luftbårne vesener. En herlig dag som gjorde at jeg sluknet litt før normalen. Men ferie er jo ferie.

I dag blir det samling hos eldste guttunge for sesongåpning for Seahawks.

a8121ee905fa22dcf25439d1834d322c.jpg

18e8a4b0a9873873422839514c227f99.jpg

1bd34898220572aa6f2ad755b41806bf.jpg

Tirsdag 3. sep. 2024. Testet Icelandair Saga Class CPH-KEF med en B767-319 (Aug 2000).
Moro og få teste B767 igjen etter mange år. Man ser jo at selve flyet er gammelt, og at alle lyder og bevegelser er etter det. Setene var helt ok, og personalet (jentene) var veldig hyggelige, men manglet det lille ekstra. Maten var god, men de var utrolig trege med serveringen. Så Icelandair har mye å lære.

På fredag reiste jeg tilbake med SAS KEF-OSL med en A320.
For en fantastisk service! Spurte om jeg kunne få varm mat og det fikk jeg.
Jeg liker aller best når det er Dansk personale om bord, de har den kunde service ånden i seg. Det er så moro å spørre Danskene om ekstra service.

Elefanten har tydeligvis ikke oppdaget Walmart …. ;)

G’morgen! Solen har diskret sneket seg opp bak Mt Baker, og det er litt mer disig enn det har vært de siste dagene.

Lørdagen ble tilbrakt på vannet med spotting av diverse sjø- og luftbårne vesener. En herlig dag som gjorde at jeg sluknet litt før normalen. Men ferie er jo ferie.

I dag blir det samling hos eldste guttunge for sesongåpning for Seahawks.

a8121ee905fa22dcf25439d1834d322c.jpg

18e8a4b0a9873873422839514c227f99.jpg

1bd34898220572aa6f2ad755b41806bf.jpg

Nydelig ! Flotte bilder - ser ut som dere var ute mot San Juan øyene - Kenmore Turbo Beaver brukes vel til Orcas Island ? Men sjelden lengre øst.

Her var den en stille søndag før 2 F-18 kom i lav høyde og tok et par meget krappe svinger over øya, 2 vettskremte hunder er resultatet, tar en sliten 777x anyday over dette…..

Nydelig ! Flotte bilder - ser ut som dere var ute mot San Juan øyene - Kenmore Turbo Beaver brukes vel til Orcas Island ? Men sjelden lengre øst.

Vi var mellom Orca og Blakely, tror jeg .. Rundt der ..

Seahawks på tv, med familie, venner og god mat. Underlig kamp, med nye regler. Ikke bare FIFA som finner på rare ting.

e2aaffc6723c8a75adeb7cdbf74fac80.jpg

Vi var mellom Orca og Blakely, tror jeg .. Rundt der ..

Seahawks på tv, med familie, venner og god mat. Underlig kamp, med nye regler. Ikke bare FIFA som finner på rare ting.

e2aaffc6723c8a75adeb7cdbf74fac80.jpg

Det blir neppe bedre en dette - et av våre absolutt favoritt områder, de 2 stredene mellom Orca og Blakely er utrolig, hit kan man sende en Fnat med flere….

Olga på syd spissen av Orcas hadde en utrolig Bistro, som nå er i ferd med å blir restaurert. God familie - Dude !!

Back