God morgen fra hjemmekontoret. Her skal man snart ut og hente enda flere bøker om Skippy ettersom jeg snart er ferdig med bok 6. Bok 7-9 ble heldigvis levert til pakkboks av Amazon i går.
Fikk du med deg bok 3.5 .. ?
Ellers er dette noe jeg har veldig lyst til å gjøre når vi en gang får anledning ….
https://www.captureafricatours.com/...Kk4US6YTz2BX1eu6-wFfinOdSqmSVia7uJflvT7T0Tcro
Bok 3.5????? Maaaaakan. Jeg som snart er ferdig med bok 6 og så har jeg misset ut.
Den turen der ser jo helt fantastisk ut. Kanskje jeg skal spare opp til det som ekspedisjon nå. Har drivet og tittet på om jeg kan få et par dager i Jackson Hole igjen i høst som tillegg til en jobbreise. Er jo mange år siden sist og jeg savner det veldig, men nå har det blitt så dyrt der at jeg ganske enkelt ikke har råd lenger. Ihvertfall ikke å dra sånn som vi gjorde før. Hotellet vi betalte $275 per natt for første gang (9-ish år siden, ja greit, men altså) koster nå over $1,500 per natt og det går jo bare ikke. Det er innmari trist.
Men da kan jeg jo heller jobbe med flaskepantingen og dra på dette isteden en gang.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.