God tirsdag fra SIN

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra SIN. Klart for siste etappe, en av SQ sine MAXer står for transporten. Første gang jeg tar narrowbody med SQ. Ellers artig, har sete 43K….som i praksis er 6F. Ha en fin dag

a44e3187db6fba5cd1f44225d468badf.jpg

God tirsdag til dere, her er det litt Bongo drama, et aldri saa lite Vulkanutbrudd underveis paa direkteruten til julebordet, den som reise med Bongo kjeder seg aldri ;-) Nok en hyggelig dag med border EB og svoger HK, de to hadde en VinDate paa Eleven Winery her paa oeya. Satser ennaa paa at vi sees i Oslo den 08 December - what can proberly go wrong with an Vulcano ;-)

Ser du har tatt oppgradering til Bongo Extrem (tm) som inkluderer .. ja nettopp, vulkanutbrudd og andre naturkatastrofer. Godt valg.

G’aften fra noe lenger øst, hvor det er blitt mørkt. Vært det en stund, faktisk. Har fått opp lys både ute og inne, nå mangler bare litt pynt og ornamenter. Amazon-varebilene putrer allerede lystig gjennom nabolagene mens postdama i sin lille trille kommer senere og senere på kvelden ..

Ha en bedre natt og morgen.

Attachments

• 5E70ED0C-4EA1-479C-8925-E2ADD6593B58.jpeg
    5E70ED0C-4EA1-479C-8925-E2ADD6593B58.jpeg
    356.8 KB · Views: 336
Heier på tirsdagen når den kommer hit også… Bra mandag i Seattle og nå hjemme fra vin smaking på Eleven her på øya. Men nå er det snart familiemiddag med siste innkjøp fra nettopp Eleven.

Hoy morgen fra Bangkok. Morgen solen tittet inn vinduene her ved 6:30 tiden da gardinene ikke var trukket frem, for det er så fint å ligge i sengen og titte på byen om kvelden/natten gjennom gulv til tak vinduer. Så våken har en very en stund nå.
Frokost er unnagjort, det ble vrapps, (rester fra Taco i går).
Nå skal skroget smøres med litt solkrem så blir det basseng tjeneste også i dag.
Ha en nydelig tirsdag :)

God morgen fra Lillestrøm! :)

Litt senere på morgenen herfra da man venter på en montør som skal inn og bytte noe.
Man deltok på et Year end party sammen med konas kollegaer hjemme i residensen til den japanske ambassadøren i går kveld, så greit med litt ekstra tid på øyet. :)

Ha en super tirsdag folkens! 20221128_194510.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Morn fra T-banen. Minstemann ble kommandert hjem fra barnehagen i går, og er hjemme med kona i dag, så når man først våknet 630 var det like greit å dra på jobb. Mistenker at det blir mitt ansvar å sette på kaffen når jeg kommer på kontoret. Burde vel få hengt opp noen utelys hjemme etterhvert

Mye liv på forumet i de sene nattetimer. ;-)
God morgen fra Forus. I gang med ny arbeidsuke her hvor det ser ut til å bli varierte arbeidsoppgaver som vanlig. Det er bare å brette opp ermene og sette i gang.

God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen på sykehuset for litt rutinemessige blodprøver. Formen er fin så jeg satser på at prøvene også er det. Ellers ikke de storeplanene utover trening hos fysioterapeuten senere i dag.

Hei fra koselige hotell Victoria i Stavanger.. tre møter nå og så får man pælme seg hjem på ei stutt litta 319.

Glemte litt at gamle naboen fra Dubai er også temmelig tørst, så man kjenner formen er ca 83% i dag - noe jeg kan leve med.

God morgen fra Tranby,
Som vanlig inn med "luftbussen" 4002 på en tirsdag. Stille og rolig flight , en fin start på dagen. Mindre og mindre folk på kjerra for hver uke observerer jeg. Maskinen var lett og gikk til værs som en rakett fra Sola.
Og nå daler det ned noe hvitt fra himmelen her på Tranby. Det kan jo bli interessant.
Returen vestover fjellet går i kveld etter en del møter her i Prosjektet.
Ha en fin dag.

God morgen fra hjemmekontoret. Her skal man snart ut og hente enda flere bøker om Skippy ettersom jeg snart er ferdig med bok 6. Bok 7-9 ble heldigvis levert til pakkboks av Amazon i går.

Ellers er det fint å sitte her hjemme og få gått igjennom litt mailer og ymse etter litt reising. I tillegg får jeg nok ratt laget ferdig julekalender til Storsmurfen. Det er alltid det morsomste førjulsprosjektet.

Dessuten er det spesielt digg å ikke skulle mer på jobbtur før i midten av Januar en gang.

God formiddag fra FBU. Ble gjemmekontor i dag. Er endel som skal leses og gjør det egentlig best hjemmefra. Mulig jeg reiser på kontoret litt senere når huset fylles opp igjen av urokråker.

God ettermiddag fra Bergen. Jobbet hele dagen på Torp. Mye nrtthandelspakker som skal avgårde. Fyller godt opp i en 400-maskin. Ellers så tar man morgenflighten til ABZ i morgen for 2 møter, før lunsjmaskinen til BA tar meg til LHR og ett møte til på ettermiddagen. Så overnattingi Windsor før det er ett arrangement der på torsdag før man flyr hjem til OSL. Travle dager, men ser ut som dette er årets siste tur.
Ønsker alle en flott kveld.

God ettermiddag fra DY764, fortsatt i gate på OSL. Til Trondheim i kveld, alle brukbare avtalehotell fullbooket så blir en natt på Bakeriet. Helt OK og veldig sentralt. Får se om det blir mulig å kombinere mat, øl og fotball etterhvert… Ha en finfin aften[emoji3]

Fikk du med deg bok 3.5 .. ?

Ellers er dette noe jeg har veldig lyst til å gjøre når vi en gang får anledning ….

https://www.captureafricatours.com/...Kk4US6YTz2BX1eu6-wFfinOdSqmSVia7uJflvT7T0Tcro

Bok 3.5????? Maaaaakan. Jeg som snart er ferdig med bok 6 og så har jeg misset ut.

Den turen der ser jo helt fantastisk ut. Kanskje jeg skal spare opp til det som ekspedisjon nå. Har drivet og tittet på om jeg kan få et par dager i Jackson Hole igjen i høst som tillegg til en jobbreise. Er jo mange år siden sist og jeg savner det veldig, men nå har det blitt så dyrt der at jeg ganske enkelt ikke har råd lenger. Ihvertfall ikke å dra sånn som vi gjorde før. Hotellet vi betalte $275 per natt for første gang (9-ish år siden, ja greit, men altså) koster nå over $1,500 per natt og det går jo bare ikke. Det er innmari trist.

Men da kan jeg jo heller jobbe med flaskepantingen og dra på dette isteden en gang. :)

Bok 3.5????? Maaaaakan. Jeg som snart er ferdig med bok 6 og så har jeg misset ut.

Den turen der ser jo helt fantastisk ut. Kanskje jeg skal spare opp til det som ekspedisjon nå. Har drivet og tittet på om jeg kan få et par dager i Jackson Hole igjen i høst som tillegg til en jobbreise. Er jo mange år siden sist og jeg savner det veldig, men nå har det blitt så dyrt der at jeg ganske enkelt ikke har råd lenger. Ihvertfall ikke å dra sånn som vi gjorde før. Hotellet vi betalte $275 per natt for første gang (9-ish år siden, ja greit, men altså) koster nå over $1,500 per natt og det går jo bare ikke. Det er innmari trist.

Men da kan jeg jo heller jobbe med flaskepantingen og dra på dette isteden en gang. :)

Selv med inntekt i USD er hotell prisene skremmende, i god Bongo Extreem(TM) blir det en overnatting paa vei til Julebordet, det er dyrest (noen som har en god routing via Grenland ;-) )

Back