God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Snart ut på en «walk&talk» med en tidligere samarbeidspartner etterfulgt av frokost på et Stordalens hoteller i sentrum. Dagen fortsetter med møter på et Gods i Fnateland før kvelden avsluttes på et av Stordalens andre hoteller slik at jeg rekker å være på OSL til 05:00 i morgen tidlig. Man skal kjenne at man lever:-)

Mornings fra L1. Kontoret kaller, og etter gårsdagens hjemmekontor er det plutselig endel jeg bør få gjort. Podcastinnspilling i kveld, så får snakket mer om fly da. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Her skal jeg straks i gang med dagens undervisningsøkt på Zoom innenfor sannsynlighetsregning. Fikk rigget på plass mesteparten av utstyret i går så nå skal det meste være klart for å lære våre kommende lærere litt om temaet. Foreldrene kommer innom i kveld og blir et par dager, så det må ryddes litt på gjesterommet i løpet av dagen også.

God morgen fra Volvat hvor man tar en kjapp ekstrasjekk av litt etterdønninger av mye strandferier.

Så er det så fort som mulig tilbake på kontoret hvor man skal stå i rett for de som betaler lønnen din.

God morgen fra kontoret i Parkveien. Et snev av vår i luften og kaffe i koppen. Bare å komme i gang med dagens gjøremål. Ukene flyr. Bare drøye to uker til påskeferie i Cape Town.

God Morgon från Göteborg,

Sista förberedelserna inför ett par veckors ferie i Asien. LH 380 tar mig österut, trodde aldrig jag skulle få flyga den stora fågeln igen men jag hade fel :) Tur att LH strejken startar först imorgon!

Ha en flott tisdag!

Attachments

• travelmap.gif
    travelmap.gif
    18.2 KB · Views: 202
God ettermiddag fra Jåttå i finværet,
Mye å gjøre her i prosjektet for tiden ,så det blir ettermiddags besøk i steden for morgen besøk på Flyprat for tiden.
Dagen har gått med til møter både for SAS, FMS og her på huset.
Nå straks nytt ettermiddagsmøte i FMS.
Ha en fortsatt fin dag.

Puh .. travle dager i vestsørøst. Jobbe i dag, men i morgen må jeg kjøre tre timer for å se på ting igjen ..
Velvel, slappe av kan man gjøre i graven. Eller i mitt tilfelle trolig flagrende rundt en eller annen åsside .. Gravsteder er såååå antikvarisk. Hvorfor grave deg ned en plass hvor ingen kommer for å 'besøke' deg likevel bare for å støtte sleske selgere i mørk dress? Spre meg heller et sted hvor jeg kan se havet. :stir

God Morgon från Göteborg,

Sista förberedelserna inför ett par veckors ferie i Asien. LH 380 tar mig österut, trodde aldrig jag skulle få flyga den stora fågeln igen men jag hade fel :) Tur att LH strejken startar först imorgon!

Ha en flott tisdag!

Här blir det AUA 777 till BKK idag, så vi får se om vi springer in i varandra på BKK imorgon ;)

Puh fra Avanti West Coast trains. Der har virkelig vært en hard start på uken. Gleder meg sykt til neste ukes hverdag og Bris.

Det sagt så er jo Avanti tog en ny opplevelse. Om ikke annet.

Ha en best tirsdag

Back