God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Litt kontorering før formiddagen tilbringes i Strømstad og så lunsj på Løkholmen med opphavet. Hjem til gjester på middag i kveld. Ha en herlig tirsdag.

God morgen fra hybelen i Bergen. Et nydelig skue møtte meg da jeg tittet ut vinduet her, solen skinner solen fra skyfri himmel og sjøen ligger blikk.
Jeg har imidlertid blitt det som kalles ru-forkjølt, så frokosten ble diverse tabletter og spray :D
Straks tasser en bort på jobben for en dagvakt.
Ha en bra tirsdag :)

God tirsdag fra Flesland. Comfort funker bra her og soden Scandic ligger nesten vegg i vegg er ikke frokosten en katastrofe heller.

Blir en lang tur til Mallorca i dag.

Noen som vet om det er mulig å få plass til fire cabin sized bagger i bagasjerommet på en Audi Cabriolet (A5?) med taket nede?

God morgen fra Kongsberg.

Jeg fikk dessverre feber i går kveld og da endte jeg her på Kongsberg sykehus. Det ser ut som det er en urinveisinfeksjon, men ene galleprøven er for høy så det er nok ikke bare det. Vi får vel vite litt mer utover dagen og hva legene her og på Riksen tenker videre. Uansett, ikke veldig dramatisk dette så det går greit.

Litt spesielt å være tilbake her. Jeg kjenner jo alle på avdelingen etter uttallige besøk så når en kommer inn er det sjelden nødvendig å presentere seg. I stedenfor blir det "Takk for sist" når en møter på folk.

Attachments

• PXL_20230711_044842436 (4).jpg
    PXL_20230711_044842436 (4).jpg
    82.7 KB · Views: 234
Last edited:
Mornings fra Tjøme. Tid for årets lage rørte jordbær for vinteren prosjekt. En fare for at det eventelt kun blir shorts hvis jeg tar meg en løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra R13 på vei til bortekontoret. Et lite eksternt møte i byen i dag men ellers ikke noe annet enn vanlig kontordag. :)

Fint med litt hverdag.

Ha en ekstrasupermegabest tirsdag

God morgen fra Kongsberg.

Jeg fikk dessverre feber i går kveld og da endte jeg her på Kongsberg sykehus. Det ser ut som det er en urinveisinfeksjon, men ene galleprøven er for høy så det er nok ikke bare det. Vi får vel vite litt mer utover dagen og hva legene her og på Riksen tenker videre. Uansett, ikke veldig dramatisk dette så det går greit.

Litt spesielt å være tilbake her. Jeg kjenner jo alle på avdelingen etter uttallige besøk så når en kommer inn er det sjelden nødvendig å presentere seg. I stedenfor blir det "Takk for sist" når en møter på folk.
Det rommet der så jo nokså stusselig ut i mine øyne. Men det er vel meningen det på sykehus. God dag fra Lisboa. Får se hva dagen bringer her. I går tok jeg en buss til transportmuseet. Den bussen tok evig lang tid. Selve museet er dog nokså stillig ved at man får kjøre veterantrikk mellom de to delene. Noen minutters venting for at føreren skal hente trikken dog. 20230710_165511.jpg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Det rommet der så jo nokså stusselig ut i mine øyne. Men det er vel meningen det på sykehus.

Rommene på medisin 2 er helt tragiske og totalt nedslitte. De har begynt å pusse opp på sykehuset og bildeavdelingen og akuttmottaket er blitt veldig fine.

Det rommet der så jo nokså stusselig ut i mine øyne. Men det er vel meningen det på sykehus. God dag fra Lisboa. Får se hva dagen bringer her. I går tok jeg en buss til transportmuseet. Den bussen tok evig lang tid. Selve museet er dog nokså stillig ved at man får kjøre veterantrikk mellom de to delene. Noen minutters venting for at føreren skal hente trikken dog. View attachment 53614

Er ikke alle trikker i Lisboa veterantrikk da omtrent?

Hallo fra Tønsberg, et par nye pappesker er tømt og stappet i garasjen men fortsatt evig mange igjen føles det ut som. Kommer straks Noen på besøk så får gjøre klar espresso-kanna, samt sørge for at gjerbaksten er fri for rosiner.

G’morgen .. Ikke helt i slaget, men ikke noe å skrive hjem om.

Ny arbeidsuke straks i gang. Kona må til Raleigh noen dager for litt kursing og møter, så jeg må kjøre henne ned til ‘flytoget’, eller MARTA som det heter her .. Tilbake torsdagskvelden så da tar jeg med kamera og valp ned for å hente henne. Stay tuned for Freddasbilder.

Sol og fint, blir ‘kun’ 30-31 i dag, men fuktig så det holder ..

Hei fra paradis.. Her tok det helt av med gjester i går med groteske mengder sprudlevann og rar dansing.. Nydelig mimosa-frokost etterfulgt av Cannes hvor konene tok med alle fem (!) barna på massiv shopping mens desto fedrene pælmet i seg pils på en av strandrestaurantene - 110 euro for seks små pils er guffent. Nå Dr det bading og langbord på stranden i kveld.

IMG_5169.jpeg

Hei fra paradis.. Her tok det helt av med gjester i går med groteske mengder sprudlevann og rar dansing.. Nydelig mimosa-frokost etterfulgt av Cannes hvor konene tok med alle fem (!) barna på massiv shopping mens desto fedrene pælmet i seg pils på en av strandrestaurantene - 110 euro for seks små pils er guffent. Nå Dr det bading og langbord på stranden i kveld.

View attachment 53615
110 euro for 6 små pils??? Hva slags svindelsted er det der? Selv i Norge koster ikke 6 pils 110 euro på utesteder.

Høres jo rimeligere ut enn de 2,5 tusen kronene jeg brukte på en konsertbillett og noe fancy merch i dag, til en konsert i mai i Stockholm.. :D Men tipper det blir verdt det. Om ikke annet en fin regnværsaktivitet i dag på Sørlandet å sitte inne med hjertet i halsen i Ticketmaster-kø.

Back