• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet….med kaffe og nyheter på nett. Kofferten er pakket og jeg er klar for en hyggelig togtur gjennom Østerdalen til Røros. Første tur siden midten av november. Ha en bra tirsdag der du er!

Mornings fra L1. Her innvilget jeg meg en kontordag. I kveld skal det snakkes om fly inn i en mikrofon. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Her har arbeidsdagen allerede vært i snaue to timer med diverse arbeidsoppgaver og e-poster som må flyttes på og besvares. Kaffekoppen er en trofast følgesvenn. Ikke de store planene for ettermiddagen/kvelden men det er varslet noe indretjeneste og muligens en liten mosjonstur.

Ha en fin dag forumister!

Her var det ikke mye aktivitet. God ettermiddag. 8 t hjemmekontor unnagjort og nå ventes det på legekontoret med en arving. Bør nok ta en joggetur iløpet av dagen også.

Hu hei, ja .. nok en fridag er i gang. Skal i møte med en finansrådgiver i formiddag. Er ikke helt fornøyd med hans firmas prestasjoner, så nå skal jeg gjøre et forsøk selv, har jeg funnet ut. Men resten av familien må også tas vare på, og de stoler ikke helt på meg og min plan ... Bongos Finanstjenester .. Hva kan gå galt?

Skyet ute, litt mildt og omikroner lurer på hvert gatehjørne ....

God ettermiddag fra Sandnessjøen,
Her oppe er det vekslende vintervær , snø- og regnbyger om hverandre.
Grei fremdrift i prosjektet og planer lagt for året med medarbeiderne her oppe.
Har sjekket inn på returen med WF726 i morgen sydover til SVG via TRD og BGO. Ser ut som det er lite folk.
Vel , et par timer til så er det tid for å skeie ut og dra bort til hotelleriet for middag.

Fortsatt fin dag og kveld

God dagen frå Trondheim omnicronane er her, og sneik seg inn døra. Så etter (minst) tre negative, sjølv med symptom, måtte siste test gi tapt og gi frøkna tre stekar. Dose tre rakk akuratt ikkje å virke :(. Så no ventar eg og ti-åringen på smellen. Minste skal jo (på teoretisk papir) gå fri sidan han hadde i november, men veit ikkje om eg blir overraska om ikkje. Ti-åringen mista ti-årsdagen (avlyst pga covid på minste) og to turar på teater mm denne veka. Så han er middels fornøgd, for å seie det sånn. Jaja, håpar det er eit steg mot det betre, og at dermed oddsen for å komme seg på vinterferie faktisk no er betre.

God ettermiddag fra Kongsberg. Her har dagen gått med til litt jobbing og litt avslapping. Jeg fikk også lurt inn en trimtur på 4,1 km. Nå venter en middagslur før kveldens håndballkamp. Sykdommen gjør at jeg blir veldig fort trøtt og sliten og da er litt soving på dag og ettermiddag god medisin. Ellers er det lite aktuelt med middagslurer.

Trallabom fra vannkanten. Super siste dag i Syden så langt. Vi har spist "tåst & big bir", vi har drinkset på torget og spist deilig Asiatisk. Som en bonus snublet vi over rebajas på Berska på vei til hotellet for å tisse. Genialt!

Nå står alt på håndbagasjekontrollen til BA i morgen.

Makan

Nå straks drinkse litt mer. God stæmning.

Ha en fin dag.

Back