God tirsdag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God tirsdag fra Oslo - tror jeg må begynne å bli dement. Klarte å huske pålegg på butikken i går men knekkebrød glemte jeg. Får vel kanskje kjøre egg og bacon da som jeg også har. Uansett tror jeg skal ha et slags kontor utenfor heimen i dag - har litt å ta meg til i dag så får vi se hvor det blir. Venter uansett et par timer før jeg drar pga greit å ta tbanen utenfor rush og sånt. Ha en fin tirsdag hvor dere er.

Ny dag, arbeidsdag Nr 2!denne og er klar for en ny dag på hjemmekontoret

Kaffen er klar, da blir åpning av kontoret

God morgen fra Vestlandet.. Har akkurat inntatt iskalde egg og bacon og tørt brød. 1825 kroner natten.. håper de tenker på dette når det blir enda trangere tider.

Møter i dag og i morgen også hjem til kjernefamilien i morgen kveld.

Ha en fin dag.

God morgen fra Hvalstad. En levert på skolen, men minsten er forsatt snørrete. Dog fikk vi avkreftet korona, da testet kom inn negativ. Ellers fungerer også det veldig greit her ute i Asker, så greit å bo i en velfungerende kommune. Ringte koronatelefonen i helgen og kom gjennom på 3 minutter, og fikk booket "slot" på deres drive through koronateststasjon 30 minutter senere....det ble nesten litt travelt for å rekke det, og testsvar kom i går. Allidrett for eldstemann i dag, bare glad jeg slipper gjete de kattene. Ha en fin dag

God morgen fra Orkland.:)

Skyet, vått og grått er kort sagt stikkord som holder greit.

Her kom man hjem i går kveld, etter 5 greie døgn på tur sammen med det moderlige opphavet for å besøke mormor. Man fikk brent en kalori eller to på diverse oppgaver, og utover det fikk man tatt henne med til Steinkjer for en runde på både apotek, klesbutikk og Coop Obs osv.
Som et kirsebær på toppen på denne turen, fikk man et realt tordenvær lørdagkveld, og det er vel av de heftigste jeg egentlig har opplevd.
På tur hjem i går fikk man sett SAS/CityJet på vei fra TRD til SVG, så det er jo et hyggelig syn i disse tider

Ellers er man tilbake på den bærbare pcen igjen, etter noen uker uten velfungerende lader og derav tomt batteri. Ny lader er i hus etter god hjelp på Power, så da burde man vel kanskje rydde i eposter etc.

Dagens plikter blir ellers ikke stort annet enn klesvask, støvsuging, et tokt til postkassen og trening med påfølgende middag. Etterpå bør man være greit fornøyd.

Ha en god en.:)

Glad tirsdag fra Ris. Hjemmekontorert siden 06:30...ferdig med fjorden koppen - nå over på grønn Farris. Strålende utsikt fra hjemmekontoret - både inn Bunnefjorden og ut Oslofjorden. Kino med mannen i kveld. Ha en bra tirsdag du også.

God morgen fra Stavanger :)
En kom seg hjem fra jobb-helg i Bergen i går og i dag er det hjemme-kontorering og teams møter som står på agendaen. Til min overraskelse er det faktisk mindre forstyrrelser og god effektivitet å jobbe hjemmefra.
Ha en glitters tirsdag :)

Morn fra bortekontoret. Sykkel til jobb i dag, men i det jeg kommer frem oppdager jeg at jeg har glemt både sykkellås, nøkkelkort og skapnøkkel, så nå står sykkelen bak meg og dusj ble med håndsåpe og håndkle var erstattet med papir. Hadde heldigvis skift i sekken da.

G’morgen .. klar for første arbeidsdag på nesten fire uker. Eller ‘klar’? Kom arbeidslyst og treng deg påååå ..... :p

Grått og trist ute. Tror tomatplantene klarer seg uten meg i dag.

4223466e0a6aa88d7ee578827048e65e.jpg

God kveld fra Lillestrøm. Mye videointervjuer og videoinnspillingsøl på bortekontoret i dag.

Ellers begynner det virkelig å tette seg med trafikken rundt ring 3. Det må jeg si. Så vi har rett og slett funnet ut at Google Maps heretter definerer arbeidstidene. I dag var det typisk 09.47-17.32 for oss som ikke har barn i barnehage. Elegant.

Alle planene jeg hadde om en svipptur for å lære opp noen i Dusseldorf på mandag ble jo også rimelig skutt ned i dag. Har hatt litt stang ut med reiseplanene nå, men det lever jeg vel med.

Ha en fjong en

God morgen fra Vestlandet.. Har akkurat inntatt iskalde egg og bacon og tørt brød. 1825 kroner natten.. håper de tenker på dette når det blir enda trangere tider.

Møter i dag og i morgen også hjem til kjernefamilien i morgen kveld.

Ha en fin dag.

Ble jo veldig nysgjerrig på hvilket hotell dette var. God morgen fra prærien. Barna sendt på dør og dagens trim unnagjort. Nå blir det noen timer med å finne ut hva en skal bli når en blir stor.

Back