• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Oslo

Lang kjøretur står for døren her. Simulerer litt Emirates underveis, selv om det vel er mere snakk om cockpit enn business class i dag.
Ha en nydelig tirsdag. :)

Attachments

• IMG_1079.jpg
    IMG_1079.jpg
    80.2 KB · Views: 176
Krysser også fingrene for at telefonen fra verkstedet ikke blir dyrere enn den i går. Da de fortalte at: "Det løser mest sannsynlig feilen, men vi vet ikke helt sikkert før vi har prøvd". Jeg håper det løste feilen.

Det løste visst feilen, så dagens foreløpig siste gode nyhet er at det ikke ble dyrere :)

Hau hau .. straks i gang med dagens moro. Ganske låst arbeidstid da jeg må holde slottiden i VPN-tunellen, men da jeg bare må lunte opp trappa, er ikke det noe problem.

Ingen møter, men bikkjene må ut innimellom. Og nydelig norsk vårvær i dag.

Last edited:
Da var man ferdig med dagens jobb, og er nå trygt plassert på uteserveringen på Sjøboden.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Og her har det vært en sommerdag (sånn mens sola varmer hvertfall) - en ettermiddagstur i Someone's bakgård ble det også. Ha en trålende kveld!

20200421_180419.jpg

God tidlig morgen fra hjemmekontoret.. Nå er det i gang med disse Skypene.. Hvem inviterer til Skype 08.30 om natta??

I går kveld gjorde vi noe skikkelig retro - så på TV. Etter å ha brukt 20 minutter på å forstå denne merkelige fjernkontrollen uten knapper så satt man seg i feil stilling og nakken er ganske låst.

I dag blir det mye hagekontor ser jeg på værmeldingen.

08:30 ? Eller 20:30 ? Her starter møtene 04:30 de fleste uke dagene, slik er det å være «prosjekt basert i London» men fysisk på plass på den beste lille øya i vest. Så 08:30 er jo lunsj tider :p
Ellers er det en god dag her i vest, nok å gjøre både på jobb og siste innspurt med prosjekt nytt bad, i dag blir det montert dusj kabinett, som er «ramme fritt» stort bare glass og det er tunge, veldig tunge glass plater. Hyggelig var det å finne vårt for tiden favoritt winery (Browne) hos Costco i går, hyggelig pris på et par våre favoritter.
Ha en flott tirsdag

Last edited:
Nydelig kveld å ankomme hovedstaden igjen på, og når siste ukes gjest har vaska leiligheten og lagt igjen en flaske Burgund i kjølen er det bare ren velstand.
Fri i morgen (og), så tror den må sjekkes ut, selv om det er tirsdag. :cool:

Back