Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God formiddag fra Røros...her la jeg meg vel egentlig bare litt før jeg vanligvis står opp. Men sitter nå på plass og er klar for dagens oppgaver.... Strålende sol og allerede varmt ute i solen. Nyt dagen!
Hvem inviterer til Skype 08.30 om natta??
God tidlig morgen fra hjemmekontoret.. Nå er det i gang med disse Skypene.. Hvem inviterer til Skype 08.30 om natta??
I går kveld gjorde vi noe skikkelig retro - så på TV. Etter å ha brukt 20 minutter på å forstå denne merkelige fjernkontrollen uten knapper så satt man seg i feil stilling og nakken er ganske låst.
I dag blir det mye hagekontor ser jeg på værmeldingen.
Jeg tror noen bør sjekke opp forholdene på sin arbeidsplass hva normal arbeidstid er for noe, men antar mange her er ansatt i yrker hvor flekstid er en greie.
Jeg har fleksitid men begynner 06:30. Nå er det å produsere strøm antakeligvis en litt annen bransje enn typisk norsk, daHar kun medfølelse for meg selv (altså enig med de talende før her) - da det er grusomt uansett hvor mange år man står opp tidlig. Det er så at jeg gleder meg til spedbarnsperioden for da får jeg nok sove "mer", om enn ikke så lenge kom gangen
![]()
Det jeg synes er litt morsomt er hvordan de morgenprogramlederne i Østlandssendinga høres så morgenfriske ut. Sjeldent man hører at de har litt groggy stemme. De begynner nok på jobb en stund før sendingen starter tenker jeg.
Jeg tror noen bør sjekke opp forholdene på sin arbeidsplass hva normal arbeidstid er for noe, men antar mange her er ansatt i yrker hvor flekstid er en greie.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.