Å kjøre i rushtrafikk er noe jeg ikke har savnet, og frem til i dag har jeg sluppet greit unna etter at jeg flyttet til Rogaland. Men i dag er det bare å bite i det sure eplet og innse at jeg også skal samme vei samtidig som "alle andre".![]()
Guten morgen aus Toronto
Ble grundig lurt av en kelner i restauranten her på hotellet igår. Han anbefalte en IPA til middag. Jeg forsikret meg om at det ikke var en super sterk en. Han ble litt overrasket over spørsmålet men sa "neeeeei, da. Sikkert max 5%". Jeg helt i meg 2 halvlitere.
Bad move.
Den var helt klart ikke 5%. Har aldri blitt så susete av 2 øl før.
Ha en fin en
Guten morgen aus Toronto
Ble grundig lurt av en kelner i restauranten her på hotellet igår. Han anbefalte en IPA til middag. Jeg forsikret meg om at det ikke var en super sterk en. Han ble litt overrasket over spørsmålet men sa "neeeeei, da. Sikkert max 5%". Jeg helt i meg 2 halvlitere.
Bad move.
Den var helt klart ikke 5%. Har aldri blitt så susete av 2 øl før.
Ha en fin en
Jeg skrev riktignok min post mens jeg ennå var hjemme, så jeg fikk nok ikke det værste av køen. Den stod riktignok til rundkjøringen ved Skeiane på Rv44, men den satte seg i bevegelse omentrent da jeg kom dit. Mobilen min varslet meg om kolisjonen samtidig som jeg kom til køen. Ellers har dagen blitt tilbragt på Forusbeen 35 med mye flytting av møbler og madrasser, men nå skal kvelden nytes i hjemmets rolige omgivelser...^_^Gunnar
Du har vært uheldig i dag. Antar at du kjører E39? Årsak til ekstra kø, kollisjon ved Kvadrat retning nordgående!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.