• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Kristiansand

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Thon Hotel Parken. Snart ut på en morgentur med en kunde flr frokost. Så bærer det ut til Sørlandshallen og rigging av messestand. Offisiell åpning i Kilden i kveld…med mat og drikke. Ha en fin tirsdag du også.

God morgen. Total feilberegning så trillet inn porten i barnehagen 5 minutter før åpningstid. Snart L1 til kontoret. Og i kveld skal det lages podcast. Ha en fin dag

God morgen fra København. I dag er det Nordic Cargo Symposium for første gang på en del år. Blir interessant å faktisk møte en del folk som man har hatt mye kontakt med de siste årene. Det blir en bra dag med forhåpentligvis gode faglige innlegg, og en del prating med partnere og kunder! Ønsker alle en flott dag!

Morn fra Kolsås. Her blir det tur på Kolsåstoppen når sola etterhvert fester grepet om temperaturen ute. Stort mer ambisiøst enn det er man ikke

Hoi fra Kollen. Det var mandagen sin det.. Husker drosjeturen hjem og støl i magen etter mye latter. Nå er det litt selvpleie før det bærer ut på bygda igjen for å menges med mye gamle kjente.

Og så er det jaggu fest i kveld også.. Når skal man få pakket?

God tirsdag fra Oslo - en kveldsvakt venter fra 15 tiden. Gårsdagen var tøff på flere måter, men nå er det ny dag og nye muligheter. Ha en bra tirsdag der dere er.

God morgen fra Lillestrøm. Kaffe. Barnehage. Emotional support animal. Jobb. De gamle. Julebord.

Det skal alt gjøres i dag. Bare å kjøre på videre.

Ha en stilig dag!

God ettermiddag fra Chiang Mai. Maleprosjektet skrider saaakte fremover. Greit med fastpris og ikke timelønn… Kone og svigerinne hjemme med Covid, men heldigvis milde symptomer. Da passer det fint for meg og ta en runde med bilen. Har vært innom vaskeri, ATM, fått massasje, kjøpt soft ice og nå er jeg på plass ved poolen[emoji41] Skal få lest ferdig Nesbø’s Kongeriket før solen går ned. Finfin tirsdag så langt[emoji3]

6821da5a6e1d33895a89abbed0589441.jpg

God formiddag fra Tranby ,

Her er halve dagen snart gått. Startet ut fra SVG med red-eye flight SK4002 som vanlig på en tirsdag.
Heftig vær over i sørvest på morgenkvisten med snøvær. Både bil og fly måtte de-ices før ferden over fjellet. Vinteren har ikke helt sluppet taket enda.
Vel , oppgavene står i kø , så her er det bare å hive seg rundt før returen vestover i ettermiddag.
Ha en fin dag

God dag fra landsbygden utenfor Dublin. Røk akkurat ut av en old boys turnering her, så da får jeg finne noe annet å ta meg til. Det ordner seg nok skal du se!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

.. og da var booster nummer to satt ... fjerde skudd totalt. Nesten 6 måneder siden sist, så det var vel på tide ... ellerno.

Hei fra Forus. Straks hjemover til kjøttkaker (tror jeg). Ha en fin mandagskveld.

P.S Er det noen spesiell grunn til at "Home" og "End" ikke funker på forumet?

Back