God tirsdag fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på jobb etter at P4 hadde rapportert at det var glatte veien i Stavanger :drunk: Tror jeg må ha en Solberg i magen, for dette gikk unna på de vanlige 15-20 minuttene.

Nuvel, nå er man her, så da er det bare å skride til verket og begynne på dagen.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på jobb etter at P4 hadde rapportert at det var glatte veien i Stavanger :drunk: Tror jeg må ha en Solberg i magen, for dette gikk unna på de vanlige 15-:)

Erna eller Petter?

God morgen fra kantina på OSL, der kursen settes mot Paris. Har akkurat hatt hatt en prat med SQ777 og fruen her, som også skulle på tur.

Siste jobbtur før jul dette, men ikke siste tur...

Ha en fin dag alle sammen.

Mornings fra Oslo. Alt på plass på kontoret og basert på antall mail i innboksen ser det bra ut for planen min om å hente "skjøten" på sofaen min i lunsjen. Kanskje jeg tilogmed kommer gjennom på telefonen til Get? Itillegg er vi invitert bort på middag i kveld, så det passet bra.

Men nå venter jeg bare på snøen! Hvor blir den av og jeg vil ha masse av den nå!

Last edited:
Hepp! Kaffekoppen er fylt og dagens mailer gåes over, to møter står på planen i dag men ellers ikke så mye spennende å rapportere. Middag ikveld og søstra kommer hjem, så da er familien samla til jul iaff.

Ha en fin dag :)

God morgen fra de Koreanske utsendigers kontor.

Her er det full fart, mye last som skal samles og bygges på (fly)pall før vår vakre dame seiler inn fra VIE.

Ellers så tror jeg at jeg hisset opp en stakkars Mondeo sjåfør noe inni granskauen i dag.
Han lå i venstre feltet etter Kløfta, og hadde ingen planer om å legge seg inn. Og siden det ikke var biler i høyre felt, så tok jeg initiativ og la meg inn. (selvsagt ikke helt i henhold til boka, men men) kjørte ikke fort, men når jeg kom opp på siden hans, så ble han irritert og ga gass. Jeg ønsket ikke noe krig så jeg la meg pent inn bak han og bare blinket en liten gang med lyset for å takke for teit kjøring. Det skulle jeg ikke ha gjort, han sto på bremsen så vi brått var nede i 60!! Jeg burde jo selvsagt bare ha akseptert at han var en idiot, men jeg greide ikke å dy meg. så jeg blinket en liten gang til med lyset, og da tror jeg jaggu han sprakk. For da bremset han igjen og fant ut at han ville kjøre sakte. Han la seg jevnt med en Caravelle som lå i ca 90. Og der lå han. Jeg slo på fjernlys igjen og lot de stå på, bare for å se om hvor lenge han orket.... Og han holdt mellom Jessheim og avkjøringen til Gardermoen, der takket jeg for sist og tok turen til jobb, mens han tok blodtrykket sitt mot Hamar.

Ja ja, og sånn går no dagan

S

God morgen fra Krsand!

Her var det bart på bakken da jeg stod opp, men da jeg kom ut av dusjen, var det sannelig et hvitt lag på bakken. Dog var det vel mest hagl tror jeg.

Ellers er kontoret inntatt og dagens oppgaver allerede påbegynt.
I tillegg byr dagen på julenissefest i barnehagen, før far drar til byen på vinsmaking i Kristiansand Vinforening i aften. Det blir nok å følge de håpefulle til skole/barnehage til fots i morgen tidlig, og buss til jobb da gitt.

Akk ja! Skal bli deilig med et :drink

BF:cool2

God formiddag fra MUC kantina, den med selvbetjening for drikkevarer. Kjekt..

Ole Brumm hadde et hyggelig møte med Fnate.. Men han ble raskt puttet tilbake i trillebagen før den erfarne Fnate rakk å putte for mye ideer i hodet på ham...:o:o . Sover nå. Ha en god dag:cool:

God morgen fra Nærbø.

Siste dagen på Jæren for denne gang, men det blir tydeligvis en tur neste uke også.

Etter en hyggelig chat med widerøe, fant jeg løsningen på hvordan jeg skulle slippe å dra hjem fra OSL onsdags kveld og opp igjen torsdag morgen, neste uke. Jeg kjøpte separat billett fra OSL og får kofferten min sjekket inn hele veien til SVG, fra SSJ.
Så får vi satse på at både jeg og kofferten klarer 35 minutters transfer på OSL. Det skal gå bra og er verdt forsøket. Går det skeis er det 500 penger ut av vinduet og nytt forsøk neste dag, men jeg ber en stille bønn om at flyplass -og værguder er med meg. Så får jeg noen timers ekstra søvn på Jæren hotell, fremfor alt for tidligbussen opp til OSL på torsdagen.

Ellers er stressfaktoren på kontoret høy og jeg er litt usikker på om jeg rekker alt før jeg flagrer hjem i ettermiddag.

Håper dere alle har en fortreffelig dag!

Ellers så tror jeg at jeg hisset opp en stakkars Mondeo sjåfør noe inni granskauen i dag.
Han lå i venstre feltet etter Kløfta, og hadde ingen planer om å legge seg inn. Og siden det ikke var biler i høyre felt, så tok jeg initiativ og la meg inn. (selvsagt ikke helt i henhold til boka, men men) kjørte ikke fort, men når jeg kom opp på siden hans, så ble han irritert og ga gass. Jeg ønsket ikke noe krig så jeg la meg pent inn bak han og bare blinket en liten gang med lyset for å takke for teit kjøring. Det skulle jeg ikke ha gjort, han sto på bremsen så vi brått var nede i 60!! Jeg burde jo selvsagt bare ha akseptert at han var en idiot, men jeg greide ikke å dy meg. så jeg blinket en liten gang til med lyset, og da tror jeg jaggu han sprakk. For da bremset han igjen og fant ut at han ville kjøre sakte. Han la seg jevnt med en Caravelle som lå i ca 90. Og der lå han. Jeg slo på fjernlys igjen og lot de stå på, bare for å se om hvor lenge han orket.... Og han holdt mellom Jessheim og avkjøringen til Gardermoen, der takket jeg for sist og tok turen til jobb, mens han tok blodtrykket sitt mot Hamar.

Ja ja, og sånn går no dagan

S

Vakkert, noen har evnen til å utvikle road rage for en slikk og ingenting..
Du får ta det hele med et smil og håpe på at han hadde noe for blodtrykket på resepten. :D

God ettermiddag fra byen. Intet er bedre enn fri, fint vær og en god kopp kaffe. Straks tur til sentrum. O`Store skal plukkes opp og kjenner jeg henne rett skal Visakortet utsettes for ekstreme påkjenninger. Kjoler til mor, kneippbrød til far.

Ha en flottesen ettermiddag.

Back