• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Urk fra Forus!

Trøtt.co.uk for min del. Litt av hvert å henge fingrene i de neste månedene gitt. Men på pluss siden så går dagene fort unna.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Bergen. Her falt nettverket akkurat ut på jobben, så da kan en jo sitte å lure på hva en skal gjøre så lenge...

Hepp hepp fra en av Ruters røde. Riktignok med feil nummer så får ta plan B. Middagsgjester i kveld. Ha en fin dag

Her falt nettverket akkurat ut på jobben, så da kan en jo sitte å lure på hva en skal gjøre så lenge...

Ser ut som du har funnet ut av det ;)

God morgen fra Stockholm... Skal bli herlig, godt, fint og bra å komme hjem etter noen utrolige dager her i nabolandet.

God morgen fra Flybussbergen i retning BGO.

Best Western Hordaheimen reddet totalinntrykket med fruktfat og en farris på rommet. Oppussing i den etasjen jeg bodde, men på ingen som helst måte plagsomt, håndverkere må sove de og!
Helt ok frokost, hverken mer eller mindre, men for 855 kroner har jeg ikke store forventninger!

Skal sove på hotell Lune Huler, tror det var det dèt hette, i natt og er mildt sagt skeptisk!

Nåja, vi er mange som skal dit, så da går det nok greit!

En god dag til dere alle!

God natt fra SEA

Her skal man hvile øynene i noen timer før man skal begynne hjemreisen. Har en connection på 55 min i Tommyville, men det meldes om "interessant" vær der. Så kanskje man blir reroutet, eller får en natt i Tommyville, men det er ikke det verste som kan skje det. Skal ikke være på jobb før på mandag :p

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Bodø!
Her fortsetter klarværet og bilen min er blitt mer grå i lakken enn svart. Med -9 grader er det lite man kan gjøre med den slags. Heldigvis bare støv, da.
I går var jeg påsitter i opplæring av en ny kollega, så det var en heller kjedelig dag. Liker å kjøre selv, men må man så må man. :) I dag bærer ferden nordover, og jeg skal få den store ære av å kjøre selv! ;)

Ha en smashing dag!

Hei og hopp fra Pilestredet, jobb og så forelesing også møte som gjør at denne dagen lett blir fylt opp!

Formiddag i Trondheim
Hjemmedag med dett i desa og bomullshode..... Paracet og te er diett idag.

Ha en myyyye bedre dag :)

God ettermiddag fra Forus,
Tilbake i virksomhet igjen etter en fin uke i Italia.
Det ble brå overgang til lett snø igår kveld og snø måtte kostes av bilen i morges, men det går mot lysere tider her i nord og etter hvert.
Ha en fin dag folkens.

God morgen fra Senatorkantina i MUC. Deilig å komme seg vekk fra land der alt lukter promp. I alle fall for et par skarve timer, før jeg skal videre til et nytt land som også lukter fryktelig promp (og faktisk har et språk som ligner en del).

Elefanten tar på seg en del av skylda for lukten, men ikke all.

Som en liten opptur er det full gass på serveringen idag. Pølsefest, kjøttpuddingfest, vårrullfest og altmuligannetdilldallfest.

Ha en fortsatt fin dag

Gudd mauning !! Igjen skinner solen og temperaturen er levelig. Imidlertid siger polarvinder fra Chicagosibirsk og omland nedover og vi forventer ny sprengkulde til natten. På den positive siden, så tar nok dette knekken på mye av neste sommers insektliv .. på den negative siden stiger fyringsregningen ytterligere ...

Ny arbeidsdag venter. Men først mer kaffe ...

God dag fra osl. På vei ombord SK4098 og synes jeg så unge Danielsen gikk ombord i sted. I så fall er vi to forumister ombord.

Deilig å komme seg vekk fra land der alt lukter promp.

Har en kollega fra det landet du var i, og da jeg nevnte det for henne at du syntes landet hennes luktet promp, og hun fikk greie på hvilken by du var i, var hun stort sett enig ;)

Back