God tirsdag 23 mars

Hypern

ScanFlyer Rusty
Ja god tirsdag 23 mars - litt zombie etter å ha jobba kveld i går og skal jobbe dag i dag. De som fant opp det der i helsevesenet kan ta seg en bolle. Men ok nå må jeg nok stikke - satser på at jeg våkner litt når jeg spaserer ned til banen. Nok skritt får jeg nok i dag og gitt - mye gåing på et sykehjem. Ha en fin dag folkens!

G’mårnings fra Stavanger. 5°C og såvidt opphold her. Om få strakser går turen til SVG og videre til BGO og jobb hvor 3 vakter skal dekkes før retur fredag morgen.
Men først nyheter og Matcha latte.
Ha en fin fin tirsdag :)

God morgen. Godt i gang med arbeidsdagen her. Satser på at det ikke dukker opp for mange møter utover dagen slik at en faktisk får gjort noe. Kanskje en rekker en tur på slalom også ned barne på ettermiddagen. Rødt nivå betyr tidlig ferdig på skolen.

Mornings fra Hvalstad. Barna er levert og rødt nivå for oss er egentlig veldig likt gult. Noen spredte Teamsmøter før det skal Flypoddes litt i kveld. Men tror jeg først tar en espresso i solveggen. Ha en fin dag

Hei fra Forus. Tilbake på jobb etter langhelg som har vært fint. Kaffe i koppen og ellers lite å melde. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra solfyllt flyplass sør av Hurdalen

Sånn rimelig grei kontroll på dagens biler, terminalen og trucker var plutselig ikke helt enige i nummereringen av bilene, så tok den andre terminalen og mixet litt docs og slikt. Så får holde tunge rett i munnen så skal vi vel få det greit avgårde.

Skal egentlig ta ut en fridag i morgen, men har en følelse at det utgår med skyhøye kneløft. Så får en se hvordan påsken blir seende ut. Men det lukter litt ekstra vakt.

Og skatten gikk til h.... To måneder permitering for meg og 9 måneder for fruen, gjorde underverker. Jaja, heldigvis ikke så grisemye, men aller mest skikkelig irriterende.

S

God tirsdag fra gjemmekontoret.

Gårsdagens tollpapirer som ikke gikk i orden pga. Tollvesenets "oppdatering" hadde visst endelig gått gjennom. Som en "bonus" hadde transportøren valgt å bruke den samme bilen (en som tydeligvis fikk en ekstra natt i Norge), så da kan man bruke de samme papirene :)

Foreløpig er denne dagen LANGT bedre enn gårsdagen.

Ha en god en :)

:God formiddag fra sørvest. Krysset fingrene i går for at været skulle bli bedre til i dag og jaggu gikk det ikke i boks - da blir det ut å flakse litt i en eller annen LN-Y i ettermiddag :fly Og om vinden holder seg i sjakk rekker man kanskje å få inn et landingsforsøk eller to selv.

Ha en fin en der du er!

Hoppsann fra Kolsås. Det gjøres forsøk på å jobbe litt innimellom diverse møter og ting på Teams, går sånn passe.
Fikk akutt lyst på en Solo i solveggen, så hastemelding ble sendt til kona som var på butikken om å ta med en slik en, så den står i kjøleskapet og godgjør seg til arbeidsdagen er ferdig. Ellers får man vel lese litt teori rundt det å fly uten motor så man kan få tatt noe eksamen etterhvert også

G’mårgen ...

Fortsatt mørkt men frokost og første kaffekopp er innabords.

Fått ut 2/3 av bildene fra søndag. Kun frakterne igjen. Stikk gjerne innom Bildeforumet. Fortsatt ikke helt dødt, selv om Fjasboka har overtatt en del av trafikken.

Nå tror jeg at jeg skal innvilge meg en liten lur før jobb. Begynner fortsatt en time senere enn vanlig pga sommertidsskillet. Så det gir muligheter. ;)

Yes traller på radioen.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Jeg liker at det er aktivitet i bildeforumet jeg. Setter alltid pris på innslagene dine fra ATL. Gleder meg til å se noen fraktere.

Ah... om gårsdagen sugde litt så begynner denne dagen også på "su", men da i form av Super. Gode nyheter på jobb og relativt stille utenfor kontorvinduet. Faktisk såpass gode nyheter at jeg har måttet be Storsmurfen om tillatelse til midtuke-Champagne.

Det er fine ting. Ha en like fin en alle sammen

Ah... om gårsdagen sugde litt så begynner denne dagen også på "su", men da i form av Super. Gode nyheter på jobb og relativt stille utenfor kontorvinduet. Faktisk såpass gode nyheter at jeg har måttet be Storsmurfen om tillatelse til midtuke-Champagne.

Det er fine ting. Ha en like fin en alle sammen

Når man drar frem midtuke-Champagne på en Tirsdag, kan det kun være særdeles bra :colgate: :drink

Back