• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God søndag

jb1

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Swiss operated by Helvetic på OSL. Ukristelig avgangstid kl. 05:40, men folk kommer seg opp i tide da det er så godt som fullt. Årets første deicing betyr at vinteren lurer i sivet.

Ha en hyggelig søndag.

God morgen fra lobby`n på Scandic Gøteborg Central. Flott hotell - men kav umulig å få kaffe før 07:00. Konferanse frem til lunsj og så settes kursen hjemover. Gøteborg er på vei til å bli en av favorittbyene i Norden…så da skal det vel ikke ta så lang tid før vi er tilbake. Middag på Samvirkelaget i kveld.

God morgen fra tbanen. En liten dagvakt står for tur. Satser på at det blir rolig og behagelig slik helger som oftest er.

Mornings fra Asker. Litt for tidlig begynne å diske opp frokost for gjestene, selv om barna definitivt er våkne....

Både egne og andres barn skal gjøre til dugnad og treninger, og vi får faktisk huset for oss selv litt i dag. Ha en fin dag.

God morgen fra havet.

Søndag og vanlig vakt, forhåpentligvis uten overraskelser. Dagens høydepunkt blir vel å trykke Confirmed på timelisten, og det er kun normaltid så ikke mye å rope hurra for.

Begynne å skrive handover……jippi !!!

Jeg havde overset tråden her. Men nåmen:

God søndag morgen her på hösten. Det er den 19. Oktober, og først her i nat, er det rigtige kølige efterårsvejr nået her til Malmöregionen. For første gang, siden sidste vinter, har termometret været på nattefrost, og temperaturen går desværre kun ned af bakke herfra.

Men trods det kolde vejr, er det jo altid godt at man kan varme sig, i morgenkaffen, som jo skal indtages, før det kan blive en god dag. En anden forudsætning for en dejlig dag, er når klokken jo også slår 7.47 :-)

God søndag til jer der ude :)

God morgen fra Lommedalen. Snart av gårde mot Nadderud stadion for å motta TV teamet som skal rigge opp til TV sending av damekampen Stabæk-Brann, med kampstart 14:30 Jeg tviler på 3 poeng i dag, men får heller glede meg over at gutta fikk 3 poeng i går og klatret bort fra Kvalikk plassen. Etter kamp skal vi rett til min bror for å spise Fårikål, nam, nam.
Ha en god dag alle sammen.

God morgen fra Lommedalen. Snart av gårde mot Nadderud stadion for å motta TV teamet som skal rigge opp til TV sending av damekampen Stabæk-Brann, med kampstart 14:30 Jeg tviler på 3 poeng i dag, men får heller glede meg over at gutta fikk 3 poeng i går og klatret bort fra Kvalikk plassen. Etter kamp skal vi rett til min bror for å spise Fårikål, nam, nam.
Ha en god dag alle sammen.
Stabæk møter vel ikke Brann i dag all den tid Brann skal til Kolbotn. VIf høres mer sannsynlig ut.

Det var da voldsomt hvor livlig det var her på forumet så tidlig :D

God morgen fra Stavanger.
Her er frokost på Scandic City akkurat inntatt og vi er klar for dagens videre program.
Hjemreise blir etter lunsj.
Ha en flott søndag :-)

• Like
Reactions: jb1
God morgen fra Haugesund. Fin tur i skogen + annen trim og frokost unnagjort, så da er vel resten av dagen ren bonus. Satser på god stemning helt fram til kvelden, dvs. at ManU slår Liverpool. 😆

Morn fra Tønsberg. Snart bursdagskake i Sandefjord, får ta sykkelen fatt med en omvei så jeg gjør meg fortjent til den kaken. Begynner å bli alvorlig begrenset med tid igjen av sykkelsesongen også så får benytte mulighetene

God ettermiddag fra Knausen. Langfrokost er over og har fått lurt med deler av familien på tur i bakgården. Gjester til middag og så kan man vel kalle dette en godkjent helg.

Hau hau .. Dyra er mosjonert, kaffen koker og nå venter jeg på at en liten uværsfront skal feie igjennom. Så da passer det vel med et skikkelig uværsbilde?

atl04.webp

God morgen fra Westin Toronto airport. Fyyyy flate som jeg gleder meg til å sjekke ut i morgen. Møkkahotell med møkkamat. Men nå venter en dag til med messe før vi rigger ned i kveld og reiser ut til Muskokas imorgen.

Ha en best søndag

Hei fra Sandnes. Med pjusk bedre halvdel har det gått i ett i dag også. Snakk om helg liksom. I dag: logistikksjonglering inkludert levering av mini hos svigers som akkurat hadde kommet opp av senga. Etterfulgt av spilleoppdrag og påfølgende opphenting av mini igjen. Så nå blir det å underholde henne og kona noen timer før det er leggetid. Full rulle med andre ord.

Tidligvakten i morgen har blitt til en kveldsvakt i stedet så da tror jeg kanskje at jeg kommer litt i vater til slutt. Skal bli digg å komme seg på kontoret igjen. Det er vel nesten som «helg» for meg det.

Ha en fin en!

Back