Glad jeg tok Kiel båten tidligere i uka. I natt hadde det sikkert vært et sant mareritt. Hadde sikkert kost meg på badet daDette ble mere spennende enn planlagt. Stort tre blåst ned ved hotellet og da jeg skulle ta bilde an stor grein på fortauet kom et vindkast og blåste den raskt mot meg så jeg måtte springe for livet.
Alle tog ut av Leipzig de neste timene er kansellert og da kom jeg raskt manøvrert meg til siste sete på billigbussen. Ser at alt er fullt der utover dagen. Idag bør man absolutt bruke bilbelte, men jeg er etter hva jeg kan se den eneste...og det inkluderer sjåføren.
Så var det å finne hvordan komme seg fra ZOB eller Alte Tegel til Tegel på få minutter. SAS har enda ikke sagt noe om forsinkelse.
Syntes det var kjempemorsomt på danskebåten med skikkelig sjøgang. Mye knust og dunstet på taxfree hvor det så ut som om noen hadde gått amokk. Noen insisterte på å feste og måtte holde godt på drinkene. Sceneteppet ga oppvisning i hula-dans og uansett hva de innbitte prøvde seg på på dansegulvet så endte det opp som linedance.Glad jeg tok Kiel båten tidligere i uka. I natt hadde det sikkert vært et sant mareritt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.