• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag!

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag!

Sola skinner, jeg er trøtt etter festligheter, men når sola skinner blir jeg glad likevel. Ellers litt møtevirksomhet i dag og litt ting som må gjøres innendørs dessverre. Samvittigheten min sier at jeg burde legge ut på ski, men det får jeg ta på kveldstid til uka.

Re: God søndag!

God søndagsmorgen fra Bergen. Blir jobbedag i dag, før turen atter går nordover i kveld, denne gang via TRD til EVE. Ser ut til at det blir en fin dag her på Solkysten, men ikke like bra på vei nordover. Lurte på å ta en liten omvei via MOL også, men med skyer hele veien til Helgeland, så står jeg over det.

God formiddag fra Nittedal.

Her skinner solen og man sitter med skikkelig deilig vår følelse. Skulle tatt på seg skiene og tatt en skogstur, men den utgår til fordel for indretjeneste. Klargjøring til familie selskap står på planen. Så nå er kaken i ovnen og ermene brettet opp for litt gulvvask.

Ønsker alle en trivelig søndag.

S

God søndag fra Moelv.. Kaffen er kokt og man koser seg med vasaloppet på tv mens man har dårlig samvittighet for at det er knall vær og skiene står i boden ..

En stor gratulasjon sendes i retning Chicago. Gratulerer Tommy med den store dagen :nor :USA

Mornings fra Sandaker. Skiene fikk kjørt seg igår, så har ikke så dårlig samvittighet på tross av finværet. Dessuten blåste jo halvparten av innholdet på trærne ned i går, hvilket gjorde løypene mer brune enn hvite. Får vel presse inn litt husarbeid under femmila, før kona har booket oss inn på en torturøkt på Sats i ettermiddag.

Grattis til Tommy :cheers:

God morgen fra det sentrale Norge, formen er sånn nada men når vekkerklokken ringer er det ingen bønn! Frokosten inntas for øyeblikket før noen timer på kontoret står for tur.

Siden været også er så pent blir det vel tid til en liten spasèrtur før gårsdagens innkjøpte biff skal fortæres. Sambo`n er sulten på kino igjen så vi får se hva Oslokino kan servere oss også.

Ha en fin dag! :)

Sola skinner, snøen smelter og jeg har ingen ambisjoner om å gjøre noe fornuftig. Akkurat slik søndager burde være. Snøen kan dog få lov til å ligge på fjellet, til over påske i det minste

God morgen fra Lillestrøm. Godt utsovet etter en lugn helg. Nå gjenstår å pakke for for tur som starter imorgen.

Elefanten ser på Vasaloppet. Han mener at Learjet gjerne må komme til han å bake litt kake også.

En flott dag ønskes.

God formiddag, her er man dels opptatt med fem mil på ski (på TV), og det kan bli slitsomt nok. I tillegg er det en del forberedelser til ukas arbeidsdager som gjøres unna nå så er det gjort.

Grattis Tommy og Melinda :USA :nor :cheers:

God søndag!

God søndag! Siste dag igjen i London, blir nok noen timer på topshop og andre butikker med dama før vi drar med siste fly til Stavanger i kveld! Ha en flott søndag alle sammen!:)

Go søndag fra Pattaya. Dagen har gått med til å pakke kofferter og se på sport. Siste kvelden før vi drar på et Norges besøk noen mnd. Ikke no å feire at Sverige vant i dag, så blir vel heller en gravøl for at vi skal dra til kalde nord i morra.

Fortsatt go søndag til alle :)

God søndag fra SAS Domestic lounge på Arlanda. Kom fra OSL på 496, og skal videre med neste fly til GOT. Ønsker alle en riktig god helg.

Thomas

God ettermiddag fra Nydalen.
Akkurat kommet hjem, etter en snartur til London i helga. Så har planlagt at jeg, ikke skal ha flere planer for dagen.
Forsatt god dag :)

G'ddag ja .. lang dag i går med diverse familiære gjøremål. Fikk også noen snøfnugg - det drysset litt ned nesten hele dagen. Ikke nok til at det ble noe - bare en liten hilsen fra Kong Vinter. :)

Mennå er det sol og fint og forhåpentligvis varmer det opp nok til at det går an å sitte ute litt. Men nå: Spurs-Arsenal.

God søndag!

Dagen har gått med til overtidsjobbing + restaureringsprosjekt.. fullt opp, always!
Men greit med noen ekstra kroner til reising da :D

God søndagsmorgen fra Bergen. Blir jobbedag i dag, før turen atter går nordover i kveld, denne gang via TRD til EVE. Ser ut til at det blir en fin dag her på Solkysten, men ikke like bra på vei nordover. Lurte på å ta en liten omvei via MOL også, men med skyer hele veien til Helgeland, så står jeg over det.
Jaja, så feil kan man ta. Det ble visst BGO-TRD-OSY-MJF-BOO i kveld, og så BOO-NVK i morgen tidlig. Da gjenstår bare å komme seg ut på EVE for å hente bilen. Ikke lett dette med å komme seg på jobb, gitt!

God natt, opp å fly om 6 timer.

Back