God søndag morgen.

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
God søndag morgen.

Frokosten er inntatt for en snau time siden. Det er egentlig lunsjtid her i BKK, men egg, bacon, pølse, tomat og bønner er alltid en god start på dagen!
Her blir det å slappe av ved pool'en en time eller to før ettermiddagsbygene setter inn. Litt ettermiddagsmat før man pakker og tar et par timer på øyet. Pick-up time er 22:15 lokal tid.
Ha en fin dag.

Re: God søndag morgen.

God morgen!
Jeg sitter og spiser frokost foran tv'en, og det må liksom skje litt raskt.
Jeg blir snart hentet og skal tilbringe store deler av dagen på SVG.
Ha en fin dag! :)

God morgen fra Trondheim!
Har allerede vært oppe i over 2 timer, og det er meget uvanlig på en søndag.
Nå blir det kaffe i sola, og seinere i dag får vi besøk fra gode venner fra Hamar.

Ha en strålende søndag alle sammen :)

God morgen fra Burgas i Bulgaria. Startet dagen med en lett frokost, her er det overskyet, men det hindrer likevel ikke den intense varmen. Onsker alle Scanair Forumister en hyggelig dag! :)

God morgen

Her har man stått opp, kjent på formen og konkludert med at gårsdagen var meget
vellykket. Fruen og junior kom tuslende hjem fra sin eksil overnatting for litt siden og frokosten er straks på bordet.

Om noen timer blir det å heise på skjorte og slips og ta turen til OSL for en kveldsvakt.

For de som måtte lure på alle hentydninger om jakt på rosa kaniner, så henspeiler det til et godt gammelt utdrikningslag som ble gjennomført i går.

En av våre forumvenner skal snart i ilden, så i den anledning deltok noen av oss på litt morro. Og siden hovedpersonen nok vil trenge litt pleie fra sin kommende kone og kankje har et lite junkfood behov i dag, vil jeg påstå at oppdraget er utført :cool:

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Sandnes ;)

Jeg gjør meg klar til å sykle ut til SVG, pakker tingene mine og sånt.
På Sola skal jeg nok møte mange folk, men de jeg ikke treffer der må også ha en fin søndag ;)

God morgen fra Trondheim #2

Sola er oppe og varmen er tilstede.Shorts og en lang gåtur på programmet idag. Ha en strålende søndag folks :cool: :cool: :cool:

God morgen nr 2 fra TOS

Idag går turen tilbake til SVG via BGO og TRF, men tro ikke at NR-billetten er "oppbrukt" enda ;);)
Ser ut til at det skal bli greit flyvær hele veien hjem, men det kan endre seg...

Lurer litt på hvordan formen til forumsmedlemet, som det ble holdt utdritn... eh... utdrikningslag for i går, er idag... :p

Ha en fin dag forumister, med eller uten tømmermenn ;):p

Formen er oppadgående etter gårsdagens arrangement. Undertegnede tok telling etter altfor mye skåling, men ble godt passet på av forlover og vertskap. Beklager bruk av bad og balje, learjet... Det var vel et tegn på vellykket utdrikningslag hvis brudgommen tok kvelden før resten av gjestene :p

Takk til alle involverte som satte sammen en uforglemmelig dag med bl.a flytur rundt hovedstaden og approach og landing på OSL ;) Fortsatt glad for at ikke kapteinen på Icelandair-maskinen vi takset bak dro på litt ekstra mens vi lå der vi lå. Da hadde vel småflyet vi satt i fått seg en ufrivillig luftetur ut i grøfta :colgate:

Dagen skal brukes på å reparere sånn at man orker å jobbe imorgen. Ha en fin søndag alle sammen!

Strålende søndag i Varna. Her er det brunsj, før man setter seg på en buss (som kan være så meget...) til constanta. For 10 overnattinger og div minibar betalte jeg NOK 2524...

God morgen fra Fagerborg! Formen er fin til tross for en fuktig bytur med noen "partysvensker" i går. Nå venter en runde golf på Holtsmark.

Formen er oppadgående etter gårsdagens arrangement...

Og der var han i farta også ja. Vellykket dag i går, med mange forumister og mye flyprat også. Det ble både :fly, :crowded, :stir og ikke minst :cheers:. Her er formen helt grei, men det ble en sen kveld før man var i bingen. Og så får vi se hva som ligger og venter på minnebrikken på kameraet, før turen i kveld går til Hvaler.

Takk for hjelpen, Madman! :up:

Ha en god dag alle sammen.

God formiddag fra hotel Steigenberger i Berlin. En rask tur ut i byen før det blir å komme seg ut til TXL og endelig prøve Air Berlin hjem til Oslo. Halvskyet og 22 grader her.

Takk for hjelpen, Madman! :up:
Ha en god dag alle sammen.

Bare moro å stille opp på slike arrangement. :) Ble til og med sightseeing på OSL etter landing. ;)

God søndag fra OSL forresten...

Har vært en stille og rolig dag her, og håper det fortsetter sånn de 3 siste timene av arbeidsdagen... :)

Ha en god dag alle sammen, og god bedring til jcnorway. ;)

God formiddag fra Oslo.
Det ble 11 timers søvn i natt gitt. Det føltes nødvendig. Nå er man frisk og opplagt, frokosten er inntatt, og nå er planen å komme seg ut for litt morsjon. Været er jo riktig så fint, så det blir nok bra :)

Ellers er planen å få med seg Community Shield kampen i ettermiddag, samt Strømmen - FFK. Det betyr at ettermiddagen vil bli preget av fotball :)

Ha en flott søndag :)

Morn morn fra Arendal! Formen er super, til tross for at "alle" utestedene i Arendal i går spanderte alkhyler i diverse former, farger og mengder. Steikende sol, så nå settes kursen ned mot bryggen for en avslappende dag ved sjøkanten!

Bare moro å stille opp på slike arrangement. :) Ble til og med sightseeing på OSL etter landing. ;)

Ha en god dag alle sammen, og god bedring til jcnorway. ;)

Stor takk til deg, gale mann, for at du stilte opp! Dagens høydepunkt! :up:

Mornings fra Oslo. Fikk dessverre ikke med meg hele utdrikkningslaget i går, men formen var stigende da jeg dro og jeg fikk live updates via SMS.....men jeg er utrolig støl i armene etter gokarten. Ble en sen frokost her og nå venter en liten tur ut i solen. Ha en fin dag

Back