God søndag morgen.

Re: God søndag morgen.

Hadde aldri trodd at det skulle gå an å sove til 1230 og være så trøtt når man våkner.
Nåvel, etter 36 timer på farten, 2 timer søvn og altfor mange timer på klappsete kom man seg hjem fra Ft Lauderdale like før midnatt igår. Satser på at koffertene ankommer i løpet av dagen, så jeg kan få på meg noe klær.
Ellers så blir det bare å suse rundt og gjøre absolutt ingenting idag.

'One Night on Jumpseat Makes The Hard Man Humble...' (fritt etter Ulvaeus/Andersson :cool: )

G'morgen fra Alpharetta, hvor man etter Murphys lov sliter litt med internettproblemer siden det er jobbhelg .. ser ut som det har stabilisert seg nå, og vi får håpe det holder. Pompel fra Comcast kommer imidlertid på besøk i dag ettersom mine nye HD-bokser ikke ville 'tenne' på fjernsignaler, så nå sitter jeg med kun 21 TV-kanaler, hvorav 10 er rene reklamekanaler. Og ingen Fox Soccer Channel, så Charity Shield ser ut til å gå fløyten ... :angry:

Godt å høre at gårsdagens kaninjakt gikk bra - hvem sa at internettforum er usosiale?

God formiddag fra SAS Business Lounge i København. Vi hoppet på en helgetur til København på fredag, og med fortsatt tilgang til ungdomsbilletter ble det svært rimelig med billetter bestilt på avreisedagen. Doble poeng hos Radisson Blu gir dessuten 2000 poeng på EuroBonus-kontoen. Flott dag i København i går, men med regn i dag er det greit med tidlig SAS-fly tilbake etter en stor dansk søndagsbrunch. Ha en god dag!

Mornings fra Oslo. Fikk dessverre ikke med meg hele utdrikkningslaget i går

Du får ta på deg noen mindre tøfler neste gang "Scanairs eventavdeling" skal arrangere utdrikningslag. :lol:

Slike ?? :love:

bunny-slippers.jpg

God ettermiddag fra Ørsta(HOV) :)
Båtferien fortsetter, og vi storkoser oss. Drar vel videre idag, mot Geiranger tror jeg de ligger ann til.
Skal selv snart stikke en snartur til Ålesund, og hvor frikortet skal komme til sin rett på Aafk-TIL :)

Ha en flott dag!

Morn, da har som vanlig litt planer snudd seg på hodet... og nå sitter jeg med en billett på sete 67B. Det kan ikke love bra.

-A

Tjalalaaa, jeg skal ikke møte opp 2 timer før en wf-flight igjen... Dette er gørrkjedelig! Gate 18 i gammelterminalen ligger nesten øde, enda 30 min til takeoff. En og annen wfansatt som tusler forbi, og 5 pax waiting :p
satser på ett eller annet seteA, etter tips fra snille forumister ;)

Hvis det er Emirates det står å billetten er det ikke så verst (nødutgangsrekke og ingen A), mens hvis det står Qatas på billetten er det et faktisk midtsete etter nødutgangsrekken. Er jeg helt på villstrå ph-ndr?

Hvis det er Emirates det står å billetten er det ikke så verst (nødutgangsrekke og ingen A), mens hvis det står Qatas på billetten er det et faktisk midtsete etter nødutgangsrekken. Er jeg helt på villstrå ph-ndr?

...evt .så kan det jo stå Thai, og det ser ikke så gunstig ut. :crowded

Etter en større frokost bestående av belgiske vafler, bacon m/tilbehør, er det vel på tide å prøve å finne en stream som sender ManU-Chelsea. Veetle, kanskje? :cool:

Ble 10D, jeg er snill og stiller opp når de trenger rette balansen ;) A-siden var uansett helt overskyet, det orner seg for snille piker :colgate: Heia til LN-DAG som jeg så på Vollen!

Etter noen dageri Trysil, på Røros, i Østerdalenog på Toten er vi nå tilbake i hovedstaden. Siste dag av ferie skal nytes til det fulle - snart åpnes flaskene... I morgen er det Strømstad på programmet...

Jepp, Discus er nok nærmere sannheten her, det blir nok sosialt for min sidemann/dame. :)

Heldigivis er det bare for BKK-SIN-BKK. Kommende onsdag ser det ut å bli OSL-BKK i 14F, og retur 29. med BKK-FRA i 14J, så litt OK blir det jo...

-A

God kveld fra TRF

Kjekt med gratis internett, noe for Avinor å vurdere på sine flyplasser... Men det bringer ikke inn penger...

Uansett, BGO bød på en positiv overraskelse i regi av fartsfuglen! Mer om det kommer i en TR nær deg ;)
Kan bli en interessant neste uke også ;)

Tilbake på jobb imorgen, for noen få dager i hvert fall ;)

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Ble 10D, jeg er snill og stiller opp når de trenger rette balansen ;) A-siden var uansett helt overskyet, det orner seg for snille piker :colgate: Heia til LN-DAG som jeg så på Vollen!

Takk for hilsenen :)

DSCF3235-2x3.jpg

LN-DAG

Back