Glad søndag fra Brindisi

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad søndag fra Brindisi

Er ikke Tapatalk gratis lenger?
Jeg skulle bruke det når jeg var i USA, men det så ut som alt var sperret.

Jeg håper det kommer noe som er mer brukervennlig en Tapatalk til iPhone.
Tapatalk er veldig tungvint å bruke, sammenlignet med Flyprat på PC.

Tapatalk er ikke ment for pc. Gratisversjonen har begrensninger, og betalingsversjonen er billig og overlegen å knote i en nettleser på mobil.

Glad søndag fra Brindisi

Da er sommerferien offisielt i gang. Og det feries med årets første alkoholenhet. Og da selvfølgelig [mention]EB [/mention] style.
49e8505f1ec615b382f15515af8dea7e.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Glad søndag fra Brindisi

Hender man kan drive med tja helikopterspotting på jobb . Det er en sikker enveisreise om man er passasjer. Koster ingenting å få billet der men til gjengjeld skal man stort sett være alvorlig skadet eller syk for å få boardingkort og det haster å komme til et sykehus i sentrale strøk . Joda vet de driver med redning og leteaksjoner da hvor det kanskje ikke er snakk om store alvorlige skader alltid.

Det har blitt en del helikopterspotting på meg de siste årene. Posten jeg pleier å ligge på ved opphold på Riksen lå like ved siden av helikopterlandingsplassen. Det var et skikkelig spetakkel når de kom og dro. Ikke spesielt morro om natten. Men jeg til gode å få boardingkort og reise med dem. Har prøvd luftamulanse (fly) for lenge siden, men bare som passasjer. Faderen er lege det hente noen ganger når vi bodde i nord at pasienter måtte med fly til Hammerfest. Skulle faderen være med som lege under transporten hendte det at barna fikk være med.

Back