God søndag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Verdens Ende

God morgen fra et stille landsted ytterst på Tjøme. Stille og rolig i stuen - men banankake er funnet frem og skal få selskap av en Starbucks for Nespresso eller fire. Overskyet nå...og det er greit når vi skal kjøre hjem etter frokost. Ha en fin søndag du også.

Re: God søndag fra Verdens Ende

God morgen fra Bad Reichenhall. Siste morgen her for denne gang. Nå settes kursen mot Wien straks der vi skal være noen dager. Toget railjet skal prøves fra Salzburg i business klasse som er den øverste av tre klasser. Blir spennende! Ellers ender man opp en tur i Umeå i slutten av uka før ferien er omme. Men nu, kaffe! :) Ha en fin en! :)

God morgen fra Tjøme. Litt redusert form etter i går, men regner med en frokost løser det meste. Hjem i kveld. Ha en fin dag

Buenos dias fra Bogota og Colombia!Da er min tildelte sommerferie i gang. Fløy hit via BCN med Avianca. (Smooth flight i C-class på 10 timer. Riktig nok dagflyvning, men klarte fint spise middag, se 2 filmer + sove 5 timer(!!) Planen var opprinnelig å komme meg viderer til Argentina i går kveld, men flighten dit var 4 timer forsinket og tungt overbooket og med en jet-lag som begynte å tære litt...fant jeg ut at: Buenos Aires får vente noen dager.

Noen timers søvn nå før jeg tilbringer søndagen her i den colombianske hovedstaden. Ha en fin en der hjemme!

#nocomment
e92428edf5f16d00262094775823cdc5.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

#nocomment
e92428edf5f16d00262094775823cdc5.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Ser ut som de glemte sylteagurken?

God søndag herfra. Straks avgårde til Kølabånn for å spise hamburger. Håper de har sylteagurk der.

Ha en god en [emoji846]

Ikke egg & bacon? #MAKAN

G’morgen. Satser på havregrøt og islandsk yogurt her i vestsørøst. Både sunt og godt.

Begynner å se enden på arbeidshelgen. Tre stk bikkjer ligger fornøyde og tar sin morgenlur etter at vi var ute og skremte opp den lokale gaupa, eller hva vi nå kaller slikt. Hissig var’n ihvertfall, men trygt på den andre siden av gjerdet.

Plenty med drittvær i området, men her er det foreløpig tørt. Er dog ikke sikker på at det vil vare så lenge ...

e8f9a97bb48764bde0972426626d13e6.jpg

Her i USA er det dessverre ingen god søndag, våknet opp til nok en massakre 9 uskyldige drept meningsløst - og en tror at Greta Tunberg og Jay Inslee er ekstremister - er det virkelig farligere å argumentere for et bedre Klima !!

Back