Sunglass God søndag

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Asker. Snart frokost, også kjøre eldstemann til hockeytrening. Dagens store lotteri er om det blir flere eller færre enn mine egne barn som skal ha bevertning til lunsj og middag. Så blir det opp til KLM om kona dukker opp før eller etter midnatt. Ha en fin dag.

Fin søndag fra Ris. Stille kaffestund med gullvafler og forum. Hjemmet skal shines før fri får flere generasjoner til middag i ettermiddag. Ha en herlig søndag!

God morgen fra Stavanger :)
I går kveld måtte en pinadø åpne en klut fra EVA AIR Biz bare for å få lukten av Biz. Da begynner en å bli rimelig desperat asså, tiltros for at det bare er 3 uker siden jeg kom hjem hit :eek:
Straks blir det ut for å labbe ned på frokost hos datter.
Ha en fin fin søndag :cool:

IMG_6189.webp

Morn fra Tønsberg. Her er kake, gave og kort i boks og man venter på at bursdagsbarnet skal våkne, så man kan mekke en cappuccino og servere på senga. Litt familie dukker opp senere for kakespising, så gjenstår det å se om jeg også i år var vellykket som baker

God søndag fra Oslo. Her var man i seng sent og de to gjestene mine for helga var i seng enda senere. Så dagens planer er vel kanskje i verste fall sørge for at de rekker flyet hjem. Men det er fortsatt lenge til det evt blir et issue.

God formiddag fra Malaga. Her er det særdeles rolig, da 12. oktober er nasjonaldagen eller Dia de la Hispanidad. Har ikke sett noen form for feiring enda, men ser at de fleste butikkene er stengt. Så da utgår vel konas planer om shoppingdag… Så da får vi se om det er noe annet å ta seg til enn å gå tur. Ha en finfin søndag😊att.PGnYj6bQGIMHQKe0Y83V35OSatf-jDswHWv2LGyEFLg.webp

God søndag - nydelig høstdag i Oslo, i dag blir det klassisk Nordmarka-tur til Skjennungen for å spise boller.

• Like
Reactions: EB
G’tidlig søndag. Straks ut med pelsdotten.

Blir noen timer i bilen i dag, så,da blir det noen episoder med Dickie Dick Dickens i ro og fred. Muligens også en ‘All Star’ på Waffle House. Ikke det sunneste kanskje, men skikkelig snadder.

Selvfølgelig spådd drittvær, så får ta det pent.

God morgen fra Nord-Norge. Nydelig oppgradering hos Scandic ga en nydelig hjørnesuite med panorautsikt over det som er i Tromsø.

Idyllen sprakk litt da alt av bilbookinger hadde gått galt på TOS i dag tidlig med hente-bokser osv. Avis og senere Hertz bookingene skjærte seg og Sixt hjalp oss med en 3100 kroners (!) dagsleie på en elektrisk Mercedes "SUV". Ny hastighetsrekord blexsatt på TOS-Bardu Kirke hvor vi skrenset inn 6 minutes forsinkelse mot Googles meldte 28 minutters forsinke. Gleder meg til 1A hjem om 7 timer hvis vi finner en lader da føneren er tom for strøm.

God dag fra havet.

Nattevakt var unnagjort og nå ser det ut som søvnen etter nattevakten er ferdig. Hardt liv med lite søvn.

Fikk oppdatert profilen hos reisebyrået nå som turer med WF må ha Norwegian Reward og ikke EB-nr.
Spent på om Status match fordelene kommer automatisk på WF avganger. Fått gjort noen WF bookinger fremover og DY på et julebord i desember. Skal ikke la denne Matchen gå skeis slik den forrige gikk.

God sommerlig søndag fra Santiago. Tacofredagen som ble til tacofest sitter enda i kroppen. Men straks får det bli en treningsøkt. I ettermiddag går turen til Valparaiso for å se Norge spille kvartfinale mot Frankrike i U20. Ha en bra søndag.

God ettermiddag frå Trondheim. Prøver meg på porcetta i omn. Sikkert såpass halvvegs at både svenskar (der den er kjøpt) og italienarar vil rive seg i det meste. Men begynner å lukte ikkje-så-verst. Stille dag i dag, broderen og kids ser sendt heim (med ny bil, dei "måtte" kjøpe seg ny fordi den andre skulle på EU-kontroll og garantiutløpstest vart gløymt. Eller noko sånnt.), så eg og mine kids har lempa inn eitt hengarlass med ved. Burde sikkert jobba litt.

Fæl søndag!
Slo nok opp en gammel alkoholskade i går kveld, så dagen i dag har vært tilbragt i senga og foran TV. Nå har jeg mest lyst til å bare legge meg igjen....
Er det snart mandag?

God søndag fra Bend Oregon - setter straks kursen nordover og som LN-MOW blir det mange timer bak rattet i dag, lunsj i Portland St.Honoree bakery NW 23 som ikke er i en krigs sone.

Back