Glad søndag fra Verdens Ende

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Verdens Ende

God morgen fra Lyn, torden og regn på Verdens Ende. Kaffe og banankake før tvillingene på 6 har bestilt vekking klokken 06:00 c for å få egentid med onkel uten de andre voksne…det betyr mere banankake. Familiefest i ettermiddag - godt «hytta» er stor. Nyt søndagen:-)

Re: Glad søndag fra Verdens Ende

Morgenstund i Ganges:

53840131486_d6a578cfe6_b.jpg
[/url]IMG_2725 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

God morgen !

Trøtt morgen fra Frankrike. Desverre hjemreise i dag etter 2 herlige uker. Ikke stort mer å si.

Kos dere med småfly og banankake! :)

Ha en best søndag

Mornings fra Zlarin. Kaffe og Jäger på bakdekk på morgenkvisten. Vi får vel etterhvert bestemme oss for hvor vi skal dra videre. Ha en fin dag.

God dag fra BKK. Natten ble tilbrakt baki Norse sin dreamliner. Nå venter vi på TG til Khon Kaen hvor jeg og eldstemann møter yngstemann og konemor. De tyvstartet ferien litt før oss. Det blir 2 dager på landsbygda før vi skal nyte strandlivet på Koh Samui.

God morgen fra Stavanger :) Herfra kan en melde om øs pøs fra oven, det bøtter ned.
Glad jeg har bestilt parkering i P hus på Sola i dag og ikke på P-10, det skulle tatt seg ut…
I går ble en effektiv dag, frisering av hekk, besøk hos datter, mer hagearbeid og tilslutt besøk av yngste datter som kom hit på middag.
Nå erre kaffe og forum mens YouTube rullet i bakgrunnen.
Ha en fin søndag :)

God morgen fra Radisson Blu Bodø. Solen skinner så det ble en nydelig tur opp til Keiservarden før frokost. Værprognosene ser også lovende ut for toppkampen på Aspmyra kl 1430. Retur sydover med bolaget i aften.

Attachments

• IMG_6123.jpg
    IMG_6123.jpg
    97.3 KB · Views: 258

G'morgen fra semitropene. Fikk litt regn i natt, så turen nmed pelsdotten ble nesten som et dampbad å regne. Naturlig nok kuttet vi litt ned på ruta. Ingen biler å se, men 3 rådyr, så balansen er som vi liker den.

Tar det med ro i dag, har en god bok å fordype meg i og satser på at fruen lar meg være i fred. Prosjekt 2025 går for søndag som hviledag.. Bare synd at resten er søppel ... :p
Demokrati kan være et merkelig dyr av og til ...

God ettermiddag fra Oslo. Pga elendig korresponderende forbindelser søndag morgen måtte jeg delvis ta en elsparkesykkel til jobb, denne gang på Radiumhospitalet. Men den jævla elsparkesykkelen havna utenfor sonen så måtte kjøre et stykke tilbake mot Smestad , parkere den ved Hoffsveien og åpne en ny sparkesykkel fra en annen leverandør hvor Radiumhospitalet er med i sonen. For et opplegg ass. Jeg brukte jo bare Ruter appen og titta ikke på det. Ja for å sjekke tillat sone må man laste ned leverandørens app (det er ingen oversikt over dette i Ruterappen). Ha en fin ettermiddag og kveld uten å bli irritert over soner det er lov å kjøre i.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Last edited:

God morgen fra Knaus avdeling Florida. Sabla godt å være på huset igjen. Massiv shopping av mat og drikke er bunkret opp og mimosaen er skylt neppå.

Nå er det masse bading som skal unnagjøres og ut på middag i kveld.

Nevnte jeg at jeg liker Amerika?

13bdc789-a882-4578-808d-f7620de19bf1.jpg

8e8355f5-0a47-430c-805d-3a7f825e2027.jpg

Back