God søndag fra SVG

oskarflekkefjord

ScanFlyer Blue
God søndag fra SVG

Nettopp sjekket inn på SK1871/SK1416 til CPH og ARN. Klar for tre dagers storbyferie i Baltikum!

Her på SVG er det veldig grått og tåke men værprognosene ser bra ut for destinasjonene.

Re: God søndag fra SVG

Morn fra OSL gate 35 Buss. Får vi se da, om man kommer seg frem på ID billetter denne gangen også. Ligger an til ny flytype, flyplass og flyselskap for øyeblikket

God morgen fra et stille Midtøsten.. Familien ble levert sent i går kveld på DXB som alltid en tøff sak.. Turkish er fryktelig vanskelige med seter og etter 10-12 mail og 4-5 telefoner (med ganske proffe representanter som virkelig prøvde) ble det ikke noe sete med bassinet. For meg er setevalg ved selve kjøpet av billetten alfa omega.

Nå er det en relativt busy dag på kontoret, en kjapp svømmetur og sa blir det å gjemme seg unna i murslottet så man ikke blir dratt ut på galeien med de andre ensomme mennene..

God morgen fra Bergen. Kone og barn skal snart kjøres til flyplassen før et blir kontordag på kontoret. Satser på at 12-14 timers dager tom onsdag gjør at jeg kan starte med blanke ark på andre siden av ferien.

God frokostmorgen litt utenfor PMI - her var det 26 grader kl 22:00 i går kveld ( skyggen) hva som blir i skyggen på dagen i dag vites ikke - himmelen er blå, vindstille - så det merkes inne i leiligheten med aircon.

Ha en god søndag.

Jan

God herlig feriemorgen fra Briskeby.

I dag står BRU med SK for tur, før UA i morgen tar oss til LAS via NYC. Gleder meg til gjensyn med UA i biz.

Det er ferie - jippi!

God formiddag - det kom noe vær sent i går som henger igjen her i dag, litt dumt, men man får finne på noe inneaktiviteter enn så lenge.

God morgen fra Sandaker. Frokost inntatt, arvingen er badet og ligger nå koblet til meieriet. Overskyet, men med 20 grader ute er det OK temperatur. Et par barselbesøk senere, og i mens blir det nok å se dagen etappe av TdF. Ha en fin dag

God dag fra London. En forumist fant på å oppsøke meg på en av Londons puber i går. Artige greier det. Har bestemt meg for å prøve Heathrow Express selv om det er 10X dyrere enn tbanen

God dag fra London. En forumist fant på å oppsøke meg på en av Londons puber i går. Artige greier det. Har bestemt meg for å prøve Heathrow Express selv om det er 10X dyrere enn tbanen

Takk for igår. Uber er 30GBP fra hotelldøren, Express er 21GBP. Jeg ville valgt Uber ;)

God ettermiddag fra london, får vel rydde litt før jeg setter i vei mot et par dager i Norge.

Last edited:

Ughh. Fant de nyoppussede Led Zeppelin 1-3 for $5 på Walmart forleden, så i går kveld ble det høylytt gjennomspilling i selskap med litt for mye kjØLig væske. Så nå er jeg ikke helt i slag. Menmen, det går vel over.

Litt småting som må fikses på rundt huset i dag. Muligens blir det en liten fisketur også.

Grå søndag også her i sør, men temp på 20 grader gjør det jo levelig. Plantene ute har vel også bare godt av litt regnvær, men det hadde passet mye bedre om det regnværet kommer når jeg er på jobb.

Ble en del bedrikkelse her i gården også i går kveld. Sprudler ikke akkurat i dag, men har noe indretjeneste og litt forberedelser til i morgen jeg må ta meg av.

Men nå venter jeg på at en baguett skal bli ferdig i ovnen, så jeg kan få litt lunsj.

Så får vi håpe sommeren vender tilbake snart. Hadde tenkt å ta litt ferie i neste uke nemlig....

Halvgod morgen fra San Diego. Kjenner at man godt kunne droppet de siste øllene på sengekanten igår ja. Så det trekker bittelitt ned.

Det som trekker veldig opp er at jeg har funnet en Panera Bread sjappe rett ved hotellet. Så gjett hvor vi skal ha frokost.

Ha en fin dag

God kveld i stuggu fra Split. Her er det varmt og mange nordmenn, også lukter det egg av promenadegaten Riva. SKal snart ut og jakte på en restaurant som serverer OK gnocchi. I morgen reiser jeg til Heidelberg, så det blir SPU-OSL-FRA, med Norwegian fra SPU -> OSL, og SAS OSL -> FRA. Så spennende. Kanskje det blir en tripreport fra turen dette året. Vi får se.

God kveld fra Frejus/St. Raphael , French Riviera.
Her er det som det skal være , varmt og deilig. Har vært oppe i Fayence idag og , seilflyging må vite. Ikke det helt perfekte idag , men vi kom da opp og rundt landsbyene Mons, Callian og tilbake til grasssletta ned for Fayence.
Vi var 4 stykker(seilfly) på tur der oppe i himmelen.
Etterpå dro min tålmodige kone og jeg opp til Mons med bil naturlivis og inntok et herrens lunsjmåltid i beste Provence stil.
Nå skal leiebilen fuel'es før neste tur opp til Fayence i morgen og ny tur til himmels.
Bon soir!

Back