God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen og god ny arbeidsuke. Her har jeg allerede notert ett stort salg i SuperOffice og er klar for en biltur til Røros - heldigvis sammen med den beste samarbeidspartneren. Personalfest i kveld og heldags konferanse i morgen - godt jeg er voksen nok til å gå å legge meg når jeg vil. Ha en best søndag her eller der.

Re: God søndag fra Ris

Mornings fra Hvalstad. Nespressoen er fyrt opp og etter frokost blir det å forville seg ut til Lier på fotballcup. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Gårsdagen planlagte festivalbesøk utgikk pga regn. Ble middag på Masala Politics og drinker på Svanen i stedet. I dag er det sport for alle penga. Straks F2 med Dennis Hauger, så får man legge inn litt uteaktiviteter før F1 og deretter går turen til Ullevål for å banke svenskene. Ha en finfin søndag[emoji3]

God søndag fra Oslo - våkna i 8 tia brått av et smell som hørtes ut som fyrverkeri. Jeg gadd ikke å foreta meg noe, det har jo vært litt skyting i nabolaget mitt i det siste, men tror ikke det var skudd.

Ellers lite konkrete planer for dagen annet enn en liten tur ut i det som forhåpentligvis blir en bedre dag værmessig enn i går.

Heisann fra Spania. Frokost unnagjort. Foreløpig sitter vi litt i skyggen der det er 27 grader i øyeblikket. Planen er å komme seg ned på stranda etterhvert, og det er vel det. Ferie er fint.

God morgen fra Lillestrøm. Ble riktig hyggelig i går da et par gamle venner kom over på pizza og øl.

Basert på gårsdagen er vel dagens ambisjoner justert. Så jeg sitter i senga med kaffekoppen og funderer på hva det skal bli.

Ha en fin dag.

God formiddag. Her har det både blitt jogget og spist omelett til frokost. Har også preppet for diverse middager utover i uken mens eldste arving ordnet bursdagskort. Blir vel kjøring til bursdag like borti gaten pga diverse regnbyger og litt forefallende kontorering som kan utføres fra godstolen. Også kom jeg akkurat på at vi må fullføre Trafalger Square i Lego.

God morgen fra Grønland. Gårsdagen planlagte festivalbesøk utgikk pga regn. [emoji3]

God, sen frokost fra Haugesund.
Her fikk en deltatt på festivaler i helgen, der regnbygene var sympatiske nok til stort sett stikke innom før- og etter konserten og ikke under, i dag føles som rimelig fortjent hviledag i gråværet, lett mørbanka, men lykkelig. :)

G’morgen .. straks inn på ‘oppløpssiden’. Mao. helgevakta går mot slutten. Det er alltid godt.

Nations League er ikke så veldig lett tilgjengelig her borte, med mindre man vil punge ut med store penger. Så da blir det radio, men i dag slår Fox Sports 1 til med Norge-Sverige, så det er jo gledelig! Gleder meg til den! Rettighetene er ganske fragmentert, med EPL på NBC, cup og det meste av landskamper på ESPN/ABC, Europacupene på CBS …. Og nå Nations League på Fubo ….

Velvel .. nå skal det bli en kaffe til mens Kevin og Lol traller i bakgrunnen.

Denne heglen gikk virkelig fort.. Var med to av arvingene på Collosseum og fikk sett Topgun Maverick.. Fantastisk film som må sees på kino. Tidlig middag på gamle "Nodee" som hold seg ganske bra.

I morgen er det opp på OSL og hente Dragen og mellomste arvingsom kommer med SK908 før det bærer mot Sverige og et lite shipping-kallas der noen dager.

Back