Glad søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag:-)

God morgen fra Ris. Sjelden jeg sover så lenge…men har ikke mange planenn annet enn kaffe, aviser og julekake fra Samson. Middag hos opphavet på Kolbotn i ettermiddag/kveld…og så var man plutselig klar for ny arbeidsuke.

Re: Glad søndag:-)

Mornings fra Tjøme. Høstlig her i dag. Får vel etter hvert komme oss hjem, da en arving skal på en bursdag i Marka jeg må følge på. Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo, hvor vi har hatt hotellnatt og middag. Nå bærer det hjemover for videre bursdagsfeiring. Litt mer Lillestrøm style. Type McDonald's til lunch.

Ha en best søndag

God dag fra BKK.

Liker å leve litt på impuls så turen ble booket fredag rundt lunsjtider. Stakk til Oslo for litt sprell og videre i går lørdag.

I dag landet jeg på BKK sin nye terminal som var en ny bekjentskap for meg. Sikkert praktisk men jeg er ikke fan av mye tråkking ved ankomst. Litt som been there, done that. Nå er det waiting on weather med Leo [emoji482][emoji481]

FQTV

Bonjour fra taxe-banen på CDG.. Fremdeles perpleks over dagene.. Abu Dhabi er plutselig på topplisten.. Maken til effektiv luksus. Nydelig mimosa-frokost til 07.10 (boarding-tid 08.10). Var ikke nær bagasjen før den ble pælma i bulen på 350n. Servicen på Air France var merkelig dårlig.. mer om det i trip reporter.

Nå er det inn til Paris for litt snegler og andelever, hovedsteder ass.

G'morgen, ja .. Solfylt og deilig her i SC. 11-12 grader og akkurat så det trengtes en genser for morgenturen.

Fortsatt høres den glade lyden av motorsager i det fjerne, men rundt oss er det stort sett kappet ferdig. Mye som må kjøres bort, men det vil ta måneder.
Kjørte igjennom ett av boligstrøkene i Greenwood i går, og de har virkelig fått juling ...

Ikke så mye på programmet i dag utenom litt kontorarbeide av den private sorten. Forsikringsselskaper har aldri vært enkle å forholde seg til ..

Bonjour fra taxe-banen på CDG.. Fremdeles perpleks over dagene.. Abu Dhabi er plutselig på topplisten.. Maken til effektiv luksus. Nydelig mimosa-frokost til 07.10 (boarding-tid 08.10). Var ikke nær bagasjen før den ble pælma i bulen på 350n. Servicen på Air France var merkelig dårlig.. mer om det i trip reporter.

Nå er det inn til Paris for litt snegler og andelever, hovedsteder ass.

Vet ikke hvor mange delstatshovedsteder du har vært i feks USA, men jeg har vært en gang i Carson City Nevada. Makan til søvnig by skal man lete lenge etter. Men fikk sett Nevada state capitol, Nevadas høyesterett og andre viktige etater i Nevada. Neida det er ikke heelt det samme som hovedsteder - jeg veit. Jeg veit., men bare kverulerer litt. Føler delstatshovedstadspolitikken i USA blir litt som at Norge skulle hatt sin hovedstad på Eidsvoll (selv om det egentlig ikke hadde vært så gærent med tanke på at grunnloven etc er derfra) . For de som har vært på Eidsvoll så er det fint lite interessant der utenom Eidsvollsbygningen. Men de fikk nå putta et notarisjonsstempel på noe papirer jeg skulle sende til utlandet (under covid var det timebestilling på den slags og Oslo Tingrett hadde jo knapt ledige timer, så da dro jeg til Eidsvoll da)

God ettermiddag fra Oslo. I dag har jeg blitt SMSet og oppringt av to forskjellige avdelinger som ville ha meg på kveldsvakt.Jeg takket høflig nei til begge.Skal på dag i morgen og kveld-dag liker jeg ikke. Blir nå uansett en middag hos mine foreldre så var ikke helt uten planer. Ha en fin dag.

Last edited:

God kveld fra München, på vei hjem og ett leg igjen før senator-status er sikret i ett år. Lufthansa imponerer - alle var ombord i kjerra til OSL da kapteinen informerte om «a dent in the aircraft» og vi måtte bytte fly. Nytt fly på plass og ny boarding kun 30 m etter opprinnelig avgangstid.

Update: Det hjelper ikke at LH er effektive når pax’en ikke følger opp: Den siste passasjeren ut av bussen var komplett dritings og så ut som John Cleese med sin «silly walk» der han prøvde å stå på beina og treffe trappa. Det gikk ikke. Han hadde sjekket inn bagasje. Men nå er vi på vei!

Back