God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen alle sammen:-) Kaffe i koppen og klar for en rolig start på dagen. Ut i marka (satser på en skikkelig omvei) for å hente bilen som vi satte igjen litt lenger opp i Åsen i går kveld. Ha en bra søndag du også.

Re: God søndag fra Ris

God morgen fra Beitostølen. Bitihorn ligger å bader i morgensolen, og inntil været ombestemmer seg ser det ut som de blir en fin sommerdag. En sykkeltur er planlagt etterpå. Retur til Oslo i kveld, men uten arvingen som blir igjen her med de gamle. Frykter litt vi ikke er de eneste som skal inn til Oslo i kveld. [emoji592][emoji592][emoji592][emoji592][emoji592][emoji592][emoji592]

Ha en fin dag

God morgen fra Groruddalen - stedet hvor alltid regner mer eller mindre. Ingen flyplaner i dag - neste er førstkommende lørdag 19.8

Nå blir det Mot i Brøstet og Bonanza de nærmeste timene.

Jan

Mornings mellom tujaene! Her går dagen med til å montere nytt modellskap (det gamle selges - sjekk samlerforum) og en fjelltur til Kolsåstoppen. Forhåpentligvis før Someone og alle de andre begynner å tette igjen veinettet fullstendig. God søndag!

God ettermiddag fra Oslo. Har tatt turen ut i finværet. Sent i seng i natt men da første øl ble inntatt ved midnatt pga jobb på Øya er ikke formen så ille allikevel. Tross alt begrenset hva man rekker på 3 timer. Men nå sitter jeg bare på en benk og nyter dagen og været.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God dag fra Lillestrøm. Sitter med kaffe og TV. Blir vel en tur ut i skogen her også, tenker jeg. Ikke for å se etter en bil jeg har satt igjen, men bare for å ta en generell omvei.

Ha en brillefin dag

Hei og hå .. sitter og ser fotball med en duftende kopp kaffe. Sol og fint i dag, og ettersom kona må ut og fly UA i dag, blir det en tur ned til lokalflyplassen. Deltas A350 skal visst ut og trene litt, så håper å få noen bilder ved ankomst.

Hepp. Idag har man rukket å besøke flysamlingen på Gardermoen, trandumskogen og eidsvoldbygningen. Og nå spiser man kebabmiddag på Vormsund. Snart tilbake i sivilisasjonen.

Back