• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag alle sammen før jeg tar kvelden

God søndag alle sammen før jeg tar kvelden

Ja da har klokka rukket og bli halv et natt til søndag. Er litt sliten etter en lang dag. Først med fly fra LCY til AMS og så fra AMS til OSL. Stod opp 0630 i London så nå er det på tide å ta kvelden. Men ha alle sammen en god søndag.

Re: God søndag alle sammen før jeg tar kvelden

Yo! Her hos meg er det også blitt mørkt. Etter å ha flyttet noen kubikk med løv er det godt å sitte her med hodetelefoner og no’ godt i glasset. Kom over noe som heter ‘Magnus’ på spritsjappa, så fant ut at det måtte prøves.

Søndagen ser så langt ut til å kunne bli lang og sløv. Suits me fine. Har et par Tempo som skal leses.

Hey-ho fra Boston!
En espresso martini runder av nok et fantastisk måltid fra havet. Sjømaten her står ikke tilbake for den mer hjemlige.
Idag var ølets dag, søndag står et par museer på programmet.
Digg helgeslutt ønskes deg også :)

Her er det også snart søndag, en noe sliten fyr etter 12 timer på jobb i dag, høyt trykk men vi fikk på plass løsningen.....2 dager foran planen....har stor respekt for denne gjengen, både kunnskap og ikke minst viljen til å brette opp ermene og få ting på plass(tm). Ser ut til at jeg kommer meg hjem en drøy dag tidligere.....hjem til en «ny» hund - vi har «reddet» en 4 måneder gammel hvalp....
Ingen hviledag her i morgen, testing, tuning og dokumentasjon står på planen, men det blir tid til middag i den gamle bydelen.....Mexikansk mat er mer enn Old El Paso....sammen med at dette er et meget interessant vin distrikt.....ha en god søndag....

....hjem til en «ny» hund - vi har «reddet» en 4 måneder gammel hvalp....
..

Så flott .. du kan ikke redde verden, men det er ok så lenge du kan redde en hund i ny og ne. En beagle?

Glad søndag fra Ris. Ingen store planer for dagen - men en tur i marka kan det nok bli. Dager uten noen som helst planer er jo ren luksus. Nyt søndagen du også.

Hey-ho fra Boston!
En espresso martini runder av nok et fantastisk måltid fra havet. Sjømaten her står ikke tilbake for den mer hjemlige.
Idag var ølets dag, søndag står et par museer på programmet.
Ikke gå glipp av det som lar deg være med på reenactment av teselskap og kasting av te på sjøen.

God morgen fra Solothurn. Klarte selvsagt ikke å unngå en liten tur til nabobyen Biel igår. Så at jeg gjorde helt rett i å fokusere mest på Solothurn. Lurer på om jeg skal skal sløve i formiddag eller dralle en rundtur her i Solothurn i formiddag før jeg toger til ZRH. Likte konseptet med Drallo selv om drallen for Solothurn kun var tilgjengelig på tysk, men jeg kom meg ikke gjennom den igår. Tror jeg vil prøve den for andre byer jeg drar til om den er tilgjengelig der.

Ha en god en alle som lurer på hva det er jeg draller om.

God morgen fra Lillestrøm. Så mørkt ute.. Men et lys i dag. Feire at min store favoritt Mikke Mus er 90 år i dag ! Gratulerer Mikke :up::up:

God morgen fra Deltabyen Lillestrøm. Så var det blitt søndag alt og kanskje sola kommer også. Lite flyvninger på en stund, siste tur utgikk for to uker siden da jeg var syk. Vel, framover blir det litt fly. Neste uke er en tredagers uke, og Aberdeen skal besøkes. Leste annen tråd og det er helt frivillig, hehe, vært der før også. :) En liten jet skal prøves dit. Det er vel 39 seter og en pluss to ombord. :) Ellers blir det Bergen tur før jul og Lufthansa tur i biz i romjula. Siste tur booket i går og Lufthansa i Europa med blokkert midtsete er jo behagelig, ikke så gælig dyrt heller, bedre enn Plus med tre menn i bredden...
Ha en topp dag alle sammen! :)

God morgen fra Hvalstad. Rosa soloppgang der i øst, så er vel sjansen for en flott dag. EN litt kinkig forkjølelse importert fra barnehagen har satt en effektiv stopper for dagens planlagte løpetur, så får heller få gått litt. Men espressoen smaker godt, arvingen er sendt avgårde og kona sover, så har huset for meg selv inntil videre. Og i kveld skal det spises ribbe hos de gamle. Ha en fin dag

God morgen fra Klepp. Grått ute, og noe varmt i koppen inne. Og arvingen har allerede rukket å omfavne leketøyet som ble brakt i hus i går. Øyner jeg en fremtidig karriere som racerbilfører på PC-en for den minste? :p

God morgen. Både frokost og ekstrarunde med lesetrening med førsteklassingen unnagjort. Nå blir det en løpetur ute i finværet mens kone og barn forhåpentligvis drar på Elixia. Er forresten ledige seter i C med LH flere av dagene før nyttår fra sin til både fra og muc.

Morn fra Kristiansund. Her er det brukbar tykk tåke rundt om.

Fun fact:
Tempo er vel en av få tegneserier med egen låt.

"Alan Falck er i trøbbel, Tim Corner er i støtet, Captain Haddock er på fylla..."

God morgen fra Stavanger. Strålende, men kaldt vær. Akkurat som i går.
Ovnen fyrt opp og kaffe på vei ned.
Blir å samle litt hagerusk i dag. Utover det, nada.
Ha en bra søndag :)

God søndag fra Gaustad. Vi sitter og tar en øl og hører på sjefslyd på kontoret. Dvs, jeg drikker vann, for vi skal kjøre opp og spise på Frognerseteren etterpå.

Fin dag.

God søndag aften fra Atha Cliath, måske bedre kendt som Dublin.
Den nærmest rutinemæssige før-jul-tur til London blev i år afløst af
en tur til DUB; d.v.s. Jeg havde næsten hele lørdagen i den irske hovedstad
og i dag har jeg været på en interessant tur til Belfast og dermed
krydset Europas p.t. mest omtalte "non-border" et par gange!

Hvilen falder på mig efter en gedigen Irish coffee!
I morgen går det hjemad med SAIL!

God aften til alle!

Ikke gå glipp av det som lar deg være med på reenactment av teselskap og kasting av te på sjøen.

Da er turistplikten utført og teen dupper i havnebassenget. På tide å nyte litt, tross iherdig motstand fra enkelte grupperinger.
54093248f6247071baa1db84c41e87e6.jpg
0f59f984fa7c9aa91c5688dac4222dfa.jpg

Back