• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God påske fra SYD

Re: God påske fra SYD

Hola fra Bryne.

Straks klar for avreise til Telemark. Røffly seks timer på tog venter etterfulgt av en god kjøretur før vi er fremme hos Moder'n i kveld en gang. Ha en flott påske folkens.

Noen som har noe forslag til gjøremål inne i byen da? Orker ikke stresse. Kanskje en serverdighet og et bra spisested.

Er været som her hjemme så er vel en utepils eller fire ikke å forakte :drink

Grattis Martin !!!

Det kan konkluderes at 18 timer tog er langt.

Hva er lengst? 18 timer på fly eller i SQ suite? ^_^

G'morgen fra WIAS Provinskontor på motsatt side av jordkloden. Her skin sola, men temperaturen er fortsatt såvidt på det blå. Mao. perfekt påskevær. :lol:
Ser ut som det gradvis skal bedre seg de neste dagene og at den globale oppvarmingen nærmer seg Nord-Georgia også.

Her fortsetter arbeidsuken med uforminsket styrke. Regner med at aktivitetsnivået synker noe, men jeg tøffer videre akkompagnert av verdens tøffeste 'tog kjører (nesten) over negerdame'-video. The The, selvfølgelig. ;)

http://www.myspace.com/video/v/the-the-slow-train-to-dawn/3130991

Grattis Martin !!!
..akkompagnert av verdens tøffeste 'tog kjører (nesten) over negerdame'-video.

Du som bor der over bør jo vite at det ikke heter negerdame lenger. Det heter sydhavsdronning! :colgate:
(Bare spør Geir Schau!

Her oppe i fjellheimen i Sørstatene går det egentlig mest i andre uttrykk, men av hensyn til sarte sjeler holder vi dem utenfor .... ;) (intro: banjo)

Paasketuuuur... Ikke her i gaarden

God helt vanlig onsdag fra Chicago. Litt graatt i dag, og bare 3-4 plussgrader. Kontordag i dag og lunch med Thomas og familien litt senere staar paa programmet.

Kjapp tur til NYC i morgen foer man tar paaskeferien i morgen ettermiddag.

God morgen fra San Diego i Mexifornia. Fordelen med at amerikanerene lager altfor store porsjoner på restaurantene er at man kan ta det med seg i en boks og bruke det som supplement til frokosten dagen etterpå (forutsetter selvsagt at man har tilgang på kjøleskap). Så derfor inntas pasta og appelsinjuice i dette øyeblikk. Ellers ble 3 barer besøkt i går, kun en av dem spurte om leg og jeg er 22... Ser jeg virkelig så gammel ut? Og jeg som trodde barer i USA var mye strengere enn barer i Norge på dette.

God påske fra SYD

Hjem fra skitur så fikk jeg testet noen meter av E16 også (med bil). Er glad jeg ikke skal ut på ekspedisjon langs den i dag, der var påskehysteriet i gang.

Det var omtrent som en vanlig fredag, kanskje litt mindre kø til og med

God kveld fra Amsterdam etter en strålende tur i economy extra, eller var det SAS go? Purseren beklaget så meget at champagnen var erstattet med musserende--det var jo litt pinlig, og han nevnte uoppfordret hvor trist det var at det blir slutt på c-klasse. Nu vel, påskeferien er i gang! Hygg dere; forumister!

Jeg har klappet på Spruce Goose i dag!!!! Iiiiiiik. Og om ikke det var nok, skal jeg besøke fødestua til Boiiiiing på lørdag! Vestkanten av USA er neimen ikke dum.

Ellers lider jeg av litt jet lag men vi får satse på at litt jet a-1 hjelper på det i Seattle i helgen!

God påske alle mann :)

Back