God formiddag fra stuekontoret på Ris.
Multitaskingen er på såpass nivå så booking av en skikkelig tur i oktober med alle fem er i gang. Da rundes år skikkelig da det er ti år siden 40 i Vegas. Dragen har gitt 100% fri tøyler så det er mange rare ideer som kommer opp. Så lenge man flyr monkey og det "bare" blir fem netter, så er kosten noenlunde samme om det blir LAX, MIA, MLE, MHE eller SIN.
Tjohei fra dumpingplassen for den Atmosfæriske elven, Skaun!
Må smile litt Sud, da jeg har nettopp hatt samme planlegging, men med voksne barn blir det bare Dragen og jeg som skal fly å feire 50 årsdagen min. Jeg fyller i August, men tar turen i Juli, og etter "fritt valg"-metoden endte jeg opp med Zanzibar og Safari i Tanzania.
Kim
Nå er det et par år siden jeg fylte 50 år, men planen for hvordan den skal markeres har ligget klar lenge. Den skal feires med å ta Queen Mary 2 fra Southamton til New York. Dessverre har det ikke latt seg gjøre å gjennomføre turen ennå. Først satte korona en effektiv stopper for alle slike planer da turene ble innstilt. Deretter gjorde de helsemessige utfordringene jeg har slitt med siste halve året at dette må settes på vent. Men legene har forespeilet meg at det ikke skal være noe problem å kunne farte rundt som før når alt har gått seg til etter operasjon. Men det tar nok et års tid. I mellomtiden skal jeg heller drømme om turen og lese meg mer opp om båten og turen (som er gjort mange ganger allerede)
![]()
...Ikveld fortsetter turen videre med KLM til Schiphol i en Boeing 777-300ER (PH-BVS), så til Flesland i en Embraer E190 før vestlandskysten treigaste rutefly fra Norra (Widerøe) tar meg til Vigra
For en stilig og kul måte å feire påHvordan er det med vær og seilas - er det enkelte sesonger det ikke går? Tenker på de skrekkvideoene jeg har sett fra mannen min (vil kalle det skrekk, ja :lol: ) når de krysser Atlanteren, men det er forsåvidt i forskningens ånd og ikke for passasjerer så det har kanskje noe å si? Er ruta lagt relativt nordlig eller mer direkte?
KLM har kanselert flighten AMS-BGO, så da blir det istedenfor Air France og Airbus 330-200 til CDG, KLM Boeing 737-800 til AMS og så Embraer E175 til Vigra
AMS-BGO ble kansellert så de sender deg en annen omvei til AMS? :8:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.