God formiddag fra Skaun hvor snøen stadig laver ned.
Hva vi har gjort galt mot Vårherre anes ikke, men jeg kan gjerne på vegne av alle trøndere beklage både Trønder-sodd, Vømmøl, DDE etc om det hjelper for å få bedre vær...
Neste uke er det "a small step for humans, a big step for me..." da reisingen så smått begynner igjen. Innenlandsturer de første par mnd her, før man forhåpentligvis kommer seg en tur på kontoret på Malta i løpet av høsten.
Frem med snøskuffen folkens!
Kim
Tysk temafest på kontoret i morgen. Jeg er drikkeansvarlig og skal også ha holde Pinot Noir smaking. Der blir det ikke bare Tyske varer da jeg har hostet opp Pinot hvitvin og ren Pinot champagne i tillegg. Blir spennende.
Hoppsann fra jobben.
Skulle jeg vært på veg hjem? Ja
Er jeg det? Nei.
Akkurat passe nok å gjøre i dag, samt at noen kunder rotet det litt til, samt at en kollega og jeg rotet til bittelitt.
Også det flotte brusautomaten. Trengte en cola på et tidspunkt, så jeg tuslet ned for å kjøpe en. Den colaen var varm. Skikkelig VARM! Ikke bare lunken/romtemperert, men skikkelig "ligget i bilen i sola hele dagen"-varm.
La den i kjøleskapet, så er den kanskje drikkbar i morgen.
Bare jobbe littegrann til. Gleder meg til helg.
Prøv tysk rødvin! Nei, -jeg kødder ikke. Tyskerne har faktisk en god del gode rødviner, vel verdt et forsøk. Kjør gjerne blindprøver med kontorfolket og hør hva de sier.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.